خبرهای داغ:
خبرگزاری بسیج: شهردار تبریز در بازدید از پروژه‌های عمران شهری، بر لزوم بهره‌گیری حداکثری از موقعیت‌ فصل‌ کاری و مدیریت زمان و هزینه تاکید کرد.
کد خبر: ۸۶۵۳۴۷۷
|
۰۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، صادق نجفی در بازدید از طرحهای رو‌به اتمام سال گذشته، بر لزوم آغاز هر چه سریع‌تر برنامه‌های عمرانی سال جدید تاکید کرد.

وی با بیان این‌که دو طرح تقاطع غیرهمسطح شهید نمر در آخونی و پروژه شهیدان ابراهیمی در گلکار در آخرین مراحل تکمیلی قرار دارند، اظهار داشت: با افزوده‌شدن این دو دستاورد مهم عمرانی در بهره‌برداری‌های بهاره، قطعاً شاهد اتفاق مهمی در روان‌سازی ترافیکی شرق و غرب شهر خواهیم بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به محورهای عمرانی سال پیش‌رو اظهار داشت: با توجه به شرایط آب‌و‌هوایی شهر و دوره محدود فصل کاری، مدیران و مجریان عمرانی، باید در وهله نخست مدیریت زمان را سرلوحه برنامه خود قرار دهند؛ در وهله دوم، مدیریت منابع و امکانات در برنامه‌های جامع توسعه شهر بارز باشد.

نجفی با اشاره به تاکیدات رهبر فرزانه انقلاب در خصوص عملیاتی‌شدن موضوع اقتصاد مقاومتی، گفت: رهنمودهای آغاز سال از سوی معظم‌له، ناجی بخش‌های مختلف اقتصادی است؛ اصول اقتصاد مقاومتی در حوزه‌های عمران، مروبط به پرهیز از اسراف، مدیریت منسجم مصالح و بهره‌گیری اصولی از منابع انسانی است.

بازدید از طرح عظیم میدان آذربایجان و بخش‌هایی از عملیات تحکیم و بهسازی اتوبان پاسداران، از دیگر برنامه‌های شهردار تبریز بود.

ارسال نظرات