خبرهای داغ:
امام‌جمعه موقت اهواز گفت:نگاهمان باید فقط به دهان مقام معظم رهبری باشد هرکلامی که در تضعیف فرمایشات ایشان باشد به خداقسم مرضی خدا و امام زمان نیست.
کد خبر: ۸۶۵۴۲۶۰
|
۱۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۷
به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ،حجت‌الاسلام حاجتی امام‌جمعه موقت اهواز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اهواز اظهار داشت:ممکن است برخی آدم هایی که بزرگ هم هستند کم کم استحاله شوند و تعداد زیادی را همراه خود جهنمی کنند.

وی افزود: نگاهمان باید فقط به دهان مقام معظم رهبری باشد هرکلامی که در تضعیف فرمایشات ایشان باشد به خداقسم مرضی خدا و امام زمان نیست.

امام جمعه موقت اهواز تاکید کرد:اگر جایی نشستید و کسی در تضعیف مقام معظم رهبری سخنی گفت آنجا محفلی شیطانی است و باید آنجا را ترک کرد البته باید برای هدایت آن شخص هم تلاش کرد.

وی با بیان اینکه نعمت امنیت را مرهون رهبری مقتدارانه حضرت آقا هستیم ادامه داد:امریکایی ها اگر قدرت حمله نظامی به ایران را داشتند سراغ التماس کردن و مذاکره نمی آمدند اما برخی ها آدرس غلط می دهند.

حاجتی تصریح کرد:برجام یک چه گلی بر سر ملت زد که از تعابیری چون برجام 2 و 3 سخن می گویید؟

وی ادامه داد:کسانی که می گویند با مذاکره جلوی جنگ را گرفتیم دروغ می گویند جلوی جنگ را شهدای ما گرفتند جلوی جنگ را اقتدار موشکی ما گرفت.

امام جمعه موقت خاطرنشان ساخت:ایران امروز یک ایران مقتدر است مذاکره در جای خود ولی باید موشک ها هم باشند تا اگر دشمن دست از پا خطا کرد موشک ها بر سد دشمنان بکوبیم.

وی افزود:آدم ناراحت می شود که برخی از حرفها را کسانی به زبان می آورند که خودشان باید هوشیارترین افراد باشند اما کاری می کنند که رهبر انقلاب به صحنه بیایید و جواب آنها را بدهد.

 
حاجتی گفت:اگر اول ما جواب آنها را بدهیم سریع برچسب تندور،افراطی و توهین کننده می چسبانند آقا با پاسخ دادن به اینها راه را باز می کند


وی ادامه داد:یعنی چه می گویید دنیای فردا دنیا موشک ها نیست این حرفها را امروز برای فریب دادن بچه ها هم استفاده نمی کنند بچه ها هم می فهمند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها