خبرهای داغ:
شهردار دزفول گفت: با هدف تجلیل و رشد فرهنگ ایثار و مقاومت طرح تجلیل از ۳۵ سردار شهید دزفول در هشت سال دفاع مقدس اجرا شد.
کد خبر: ۸۶۵۵۷۹۷
|
۱۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیچ خوزستان ،محمد رضا کرمی نژاد اظهار داشت: شهدا سرمایه معنوی و فرهنگی انقلاب اسلامی ایران در محورهای مهم فردی و اجتماعی و معنوی ما است و تبیین و تجلیل نقش سرو قامتان هشت سال دفاع مقدس روحیه ارزشی ما را تقویت و بستر اعتقادی ما را گسترش می‌دهد.

وی افزود: مردم دزفول در هشت سال دفاع مقدس جانانه در برابر دشمن بعثی تا دندان مسلح مقاومت کردند و نامی پرافتخار از خود در تاریخ و تقویم انقلاب شکوهمند اسلامی به یادگار نوشتند.

شهردار دزفول عنوان کرد: با هدف تجلیل و رشد فرهنگ ایثار و مقاومت طرح تجلیل از 35 سردار شهید دزفول در هشت سال دفاع مقدس اجرا شد.

وی گفت: با اجرای این طرح تصاویر سرداران شهید دزفول در عملیات‌های مختلف دشمن بعثی در جاده ارتباطی اندیمشک با دزفول همراه با شرح مختصری از زندگی این شهدای والا مقام ایران اسلامی نصب شده است.

کرمی نژاد بیان کرد: هم چنین علاوه بر نصب تصاویر سرداران شهید دزفول یک تابلوی معرفی و تصویر عالم فقید دزفول آیت الله قاضی دزفولی نیز نصب و شرح مختصری از زندگی نامه  سرمایه معنوی و فرهنگی دزفول به بازدیدکنندگان ارائه شده است.

وی افزود: این تابلوها  در ابعاد دو و نیم متر در چهار و نیم متر طراحی و منتشر و در ورودی شمالی شهرستان از سمت اندیمشک نصب شده است.

شهردار دزفول اظهار کرد: پس از نصب تصاویر سرداران شهید دزفول به زودی تصاویر دیگر شهدای شهر مقاوم دزفول در هشت سال دفاع مقدس نیز در دیگر ورودی‌های شهرستان نصب و در اختیار بازدید کنندگان قرار خواهد گرفت.

وی گفت: هم چنین بیش از این  کتاب جامع معرفی شهدای شهرستان دزفول  با همکاری شهرداری این شهر توسط آقای منوچهر مهدی‌پور تألیف و تدوین شده است.

کرمی نژاد افزود: دزفول در عملیات و حوادث مختلف هشت سال دفاع بیش از 2600 شهید والا مقام تقدیم انقلاب شکوهمند اسلامی ایران کرده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها