خبرهای داغ:
انشین فرمانده سپاه خوزستان گفت: اگر در سازمان‌ها و وزارت‌خانه‌ها این روحیه جهادی، اخلاص و منش الگو شود، بدون شک کارهای بزرگ کشور با سرعت بیشتری به سرانجام می‌رسد.
کد خبر: ۸۶۵۵۸۰۳
|
۱۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ،سردار محمود معین‌پور اظهار داشت: اردوهای جهادی یک حرکت ارزمند در راستای محرومیت زدایی از مناطق محروم کشور است. وی افزود: پسندیده نیست که در این کشور غنی از نظر منابع انسانی و مادی مظاهری از فقر وجود داشته باشد و به همین دلیل جوانان ما در قامت گروه‌های جهادی این حرکت ارزشمند را انجام می‌دهند.

جانشین فرمانده سپاه استان خوزستان گفت: اگر مدیران ما برنامه ریزی درستی داشته باشند ما دیگر شاهد فقر در جامعه نخواهیم بود.

وی بیان کرد: بسیجیان با حداقل امکانات در حال انجام کارهای بزرگ در راستای محرومیت زدایی هستند و این کار به معنی استفاده حداکثری از حداقل‌ها است.

سردار معین پور اظهار داشت: شیرینی و حلاوت کارهای جهادی در چشمان مردم قابل مشاهده است و خوبی این کار برای جهادگران، اخلاص آنها است.

وی افزود: دلیل حضور بی چشمداشت جوانان و برخی از خانواده‌ها در اردوهای جهادی، همان اخلاص واقعی است و این کار مانند کارهای ابتدای انقلاب که در قالب جهاد سازندگی انجام می‌شد، است.

جانشین فرمانده سپاه خوزستان تصریح کرد: اگر در سازمان‌ها و وزارت‌خانه‌ها این روحیه جهادی، اخلاص و منش الگو شود، بدون شک کارهای بزرگ کشور با سرعت بیشتری به سرانجام می‌رسد و محرومیت از چهره کشور پاک می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها