رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان میامی تأكيد كرد؛
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان میامی با اشاره به اهمیت و تاثیر گذاری آموزش در سنین کودکی و نوجوانی بر ضرورت توجه به تبلیغ مسائل و احکام دینی در مدارس تاکید کرد.
کد خبر: ۸۶۵۶۰۲۵
|
۱۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میامی،حجت الاسلام مجید بخشی در اولین نشست روحانیون و مبلغین هجرت بلند مدت شهرستان میامی در سال ۹۵ در اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان ضمن تبریک میلاد باسعادت دخت نبی اکرم (ص) حضرت فاطمه زهرا (س) و هفته گرامیداشت مقام زن گفت: نقش روحانیت در تبلیغ دین و آموزش به کودکان و نوجوانان در مدارس باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

وی در ادامه حضور روحانیان طرح هجرت شهرستان را در گفتمان های دینی مدارس ضروری دانست و افزود: یکی از وظایف مهم روحانیون بزرگداشت و برپایی مراسم ملی و مذهبی است چرا که نشاط اجتماعی، پویایی و تحرک به همراه داشته و از خمودگی و رکود جامعه جلوگیری می کند.

معاون تبلیغ طرح هجرت شهرستان میامی نیز بعد از تبریک سال جدید و ایام میلاد پر خیر و برکت ام ابیها (س) بر وظیفه جامعه روحانیت در تبیین شعار سال با تکیه بر راهکارهای عملی و ملموس و تاثیر گذار برای مردم در طول سال و حتی سال های آینده تاکید کرد و اظهار داشت: باید تا تحقق اقتصادی مقاوم که خواست اصلی و پر اهمیت رهبر معظم انقلاب است تلاش کرد و از حرکت نایستاد.

حجت الاسلام جواد عرب اسدی با بیان این مطلب که شغل اکثر ساکنین منطقه سرحدات میامی خیاطی و تولید لباس های مرغوب است، عنوان کرد: مردم با خرید کالای ایرانی و تولید داخلی می توانند از تعطیلی کارگاه های خیاطی جلوگیری کنند و همه باید برای فرهنگ سازی استفاده از تولید ملی تلاش کنیم.

وی در ادامه به مبالغ هنگفتی که سالیانه صرف خرید و استفاده از سیگار و لواز آرایشی در کشور می شود نیز اشاره کرد و تصریح کرد: متاسفانه سالانه مبالغ زیادی صرف این موارد می شود که می توان برای اشتغالزایی به هر تسهیلات ارائه داد تا اشتغالزایی نیز صورت گیرد.

معاون تبلیغ هجرت میامی با یادآوری این مطلب که با صرفه جویی هزینه های فوق و هزینه های جانبی آن مانند ساخت و تجهیز بیمارستان، تربیت و تامین پزشک و دارو و درمان بیماری های ناشی از مصرف سیگار می تواند به طور متوسط سالیانه خرج وام بلاعوض 15 میلیون تومانی اشتغال برای هر بیکار شود، اظهار داشت: برای رسیدن به این مهم باید اقتصاد مقاومتی در عمل وارد سبک زندگی تک تک افراد جامعه شده و به آن عمل شود نه در حد حرف و شعار باقی بماند.

عرب اسدی در پایان بر اهمیت خبر در توسعه و ترویج فعالیت های تبلیغی روحانیان تاکید کرد و گفت: رسانه های محلی بستر مناسبی برای اطلاع رسانی اخبار فعالیت ها و مراسم مذهبی برگزار شده توسط روحانیان هجرت است که باید از این به بعد بیشتر مورد توجه قرار بگیرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها