خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جلفا :

اقتصاد مقاومتی راهکار مقابله با جنگ اقتصادی است

خبرگزاری بسیج: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جلفا در جمع پایوران این ناحیه، تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی را مهم ترین راهکار مقابله با جنگ اقتصاد دشمن دانست.
کد خبر: ۸۶۵۶۸۲۵
|
۱۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام رجب احمدی با بیان اینکه امروز جنگ ما، جنگ اقتصادی است گفت: دشمنان ایران اسلامی همه توان و امکانات خود را بکار گرفته اند که مهم ترین راهکار مقابله با آن تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی بصورت عملی و اجرایی است.

وی افزود: در طول این سال ها دشمن همواره خواسته همان روش اجداد کافری خود را که تحمیل شرایط شعب ابی طالب است را بر امت اسلام خصوصا جریان شیعی تحمیل کند که البته به فضل الهی و مقاومت ملت ایران ودر سایه مدیریت الهی رهبر فرزانه انقلاب نتوانسته تمامی اهداف خود را عملی سازد و انشاالله این حربه نیز به شکست منتهی خواهد شد.

این مقام مسئول کلید کلمه اقدام و عمل در نامگذاری سال را به این جهت دانست که متاسفانه هنوز برای برخی افراد، اصل موضوع مقاومت جا نیفتاده است و مقام معظم رهبری برای افرادی که بطور زبانی بیان می دارند که ما اقتصاد مقاومتی را دنبال می کنیم تصریح کردند که بجای شعار ، اقدام کنید.

احمدی، مقاومت در برابر دشمنان، پیروی محض از ولایت فقیه، اتحاد و انسجام ملی، هوشیاری و بیداری ملت ایران در برابر توطئه ها و دسیسه های دشمنان، اقتصاد مقاومتی و فرهنگ مقاومتی را از راهکارهای ملت ایران در برابر زورگویی های دشمنان این انقلاب دانست.

رجب احمدی در ادامه به آیه شریفه «فضل الله المجاهدین علی القاعدین اجرا عظیما» اشاره و بیان کرد: اگر امروز باب جهاد در میدان نبرد و شهادت برای همگان باز نیست اما باب جهاد باز است و این فرصتی است که شاید چندین سال آینده این توفیق نباشد و امت اسلامی ایران با نگاه عمیق به بیانات رهبر انقلاب حدکثر تلاش خود را انجام دهد تا کشور به سلامتی از این پیچ تاریخی عبور کند .

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جلفا در ادامه با بیان این نکته که تاکید رهبر فرزانه انقلاب بر اقدام و عمل در راستای اقتصاد مقاومتی امری است که باید مدنظر و مورد توجه مسئولان دخیل در امورات اقتصادی باشد، بیان داشت: مسئولان در این خصوص باید امورات را با موازین تبیین شده در سخنرانی نوروزی رهبر انقلاب جهت دهند و به این ترتیب زمینه را برای اجرای دقیق و اصولی سیاست های کلان اقتصاد مقاومتی مهیا سازند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار