خبرهای داغ:
خبرگزاری بسیج: رئیس هیئت ووشو آذربایجان شرقی، روز گذشته در جمع خبرنگاران نبود حامی را مشکل اصلی ورزش های انفرادی همچون ووشو برای قهرمان پروری دانست.
کد خبر: ۸۶۵۷۱۵۱
|
۲۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، عبدالعلی ابراهیمی، قهرمان پروری در این رشته را مستلزم سرمایه گذاری خواند و گفت: امیدواریم با حمایت اداره كل ورزش، شرکت ها و ... بتوانیم رتبه استان را از پانردهم كشور به تک رقمی ارتقا دهيم.

وی نگرش متفاوت مسئولان به این امر و همچنین نبود فرهنگ سازی در این خصوص نسبت به ورزش های گروهی را علت نبود حامی عنوان کرد.

ابراهیمی از فعالیت دو هزار ورزشکار سازمان يافته در این رشته و در چهار رده سنی(بانوان و آقایان) خبر داد و افزود: 35درصد این ورزشکاران را بانوان و 65درصد آن را آقایان تشکیل می دهند.

وی همچنین بیشترین فعالان رشته ووشو در استان را پس از تبریز متعلق به مرند اعلام و بیان کرد: شبستر و اهر نیز در ردیف های بعدي قرار دارند که امیدواریم دیگر شهرستان ها نیز در این رشته فعال تر شوند.

رئیس هیئت ووشو آذربایجان شرقی با اشاره به اهیمت استعدادیابی در این رشته ورزشی، گفت: از اسفندماه سال گذشته طرح استعدادیابی در این رشته را آغاز کرده ایم که امیدواریم با تداوم آن نتیجه خوبی بگیریم.


وی همچنین از برگزاری مسابقات استانی در این رشته خبر داد و گفت: این مسابقات اردیبهشت ماه امسال در رده نوجوانان(بانوان و آقايان) و با همکاری سپاه عاشورا برگزار می شود.

ابراهیمی برگزاری پنجمین لیگ استانی ووشو و دوره های داوری درجه دو و سه را در سال جدید از دیگر برنامه های این هیئت برشمرد.

وی با اعلام اينكه در مسابقات انتخابی تیم ملی، پنج نفر از استان پذيرفته شدند، دستاورد اعزام ووشوکاران استان را در سال گذشته به مسابقات قهرمانی شش مدال طلا، دو نقره و 9 برنز نام برد.

ارسال نظرات