خبرهای داغ:
مسئول امور مساجد اداره‌کل تبلیغات اسلامی خوزستان اعلام كرد: ثبت​نام معتکفان از امروز یکشنبه 22 اسفندماه در استان آغاز شد و تا چهارشنبه اول اردیبهشت‌ماه ادامه دارد.
کد خبر: ۸۶۵۸۴۶۷
|
۲۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۴
به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ،علیرضا عباسی، مسئول امور مساجد اداره‌کل تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: نام‌نویسی معتکفان از امروز یکشنبه 22 اسفندماه در استان آغاز شد و تا چهارشنبه اول اردیبهشت‌ماه ادامه دارد.

وي خاطرنشان كرد: معتكفان مي​توانند براي شركت در آيين معنوي اعتكاف به نشاني اينترنتي masajed-khz.ir مراجعه كنند. افرادي که سال‌های قبل در این سامانه ثبت‌نام کرده‌اند نیازی به ثبت‌نام مجدد ندارند و تنها باید مسجد موردنظر خود را در سامانه انتخاب کنند.

عباسي اعلام كرد: در برخي از مساجد ظرفیت‌های ما نسبت به سال گذشته افزایش پیدا کرده است.

مسئول امور مساجد اداره‌کل تبلیغات اسلامی خوزستان با بيان اينكه امسال برای چهارمین سال ثبت‌نام از معتكفان به صورت اینترنتی انجام می‌شود، افزود: به مدیران ثبت‌نام در مساجد و دبیران اعتکاف در شهرستان‌ها تأکید شد که ثبت‌نام را به صورت اینترنتی انجام دهند. هزینه ثبت‌نام براي هر معتكف 50 هزار تومان است که مساجد با توجه به ظرفیت‌ها و امكانات خود این مقدار را کاهش دهند.

وي خاطرنشان كرد: اقامه نماز در سه نوبت صبح، ظهر و مغرب، دعوت از سخنرانان و مداحان، اهدای بسته‌های فرهنگی، تهیه و نصب بنرهای احکام و آداب اعتکاف در مساجد از جمله برنامه‌های آيين معنوي هستند.

عباسي در پايان خبر داد: پیش‌بینی شده است بیش از هزار مبلغ بخش تبلیغی آيين معنوي اعتکاف را پوشش دهند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها