خبرهای داغ:
طی آیینی فرماندهان حوزه بسیج کارمندی و کارگری ناحیه مقاومت بسیج سپاه شیروان با حضور مسئولین استان و شهرستان تکریم و معارفه شدند.
کد خبر: ۸۶۵۸۷۷۲
|
۲۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۱
به گزارش خبرگزاری بسیج، جلسه تکریم و معارفه فرماندهان حوزه بسیج کارمندی و کارگری ناحیه مقاومت بسیج سپاه شیروان با حضور "سرهنگ ابوالقاسم چمن" جانشین فرمانده سپاه جوادالائمه خراسان شمالی در امور اقشار و مسئولان و روسای ادارات شهرستان شیروان در اتاق جلسات فرمانده سپاه شیروان برگزار شد.

"سرهنگ علی اصغر امیری" فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شیروان در ابتدای مراسم با تشریح فلسفه تشکیل بسیج اظهار داشت: حاکمیت تفکر بسیجی در میان کارگزاران نظام، مهمترین ایده و انگیزه در جهت حل مشکلات است. بسیجیان علاوه بر فعالیتهای فرهنگی بایستی در میان کارگزاران، تفکر بسیجی را گسترش دهند.

فرمانده سپاه شیروان ضمن تقدیر از زحمات "رسول نیکوئیان" فرمانده پیشین بسیج کارمندی و کارگری، برای "بسیجی وحید قویدل" نیز آرزوی توفیق روز افزون نمود و گفت: هرجا تفکر بسیجی با نگاه بسیجی باشد به دنبال آن عمل جهادی و موفقیت است.

در ادامه "سرهنگ پور عظیمی" مدیر سازمان بسیج کارمندی خراسان شمالی گفت: فرمانده باید به فرامین و رهنمودهای مقام معظم رهبری اهتمام کامل داشته باشد و آن را به عنوان چراغ راهنمای خود در پیشبرد اقتصاد مقاومتی به کار گیرد.

وی افزود: در اقتصاد مقاومتی باید ابتدا خودمان به آن عمل کنیم بعد به مخاطب منتقل کنیم.

سرهنگ پور عظیمی گفت: پایگاه بسیج محل تربیت نیروی تراز اول انقلاب است و فرمانده آن باید در احیای امر به معروف و نهی از منکر کوشا باشد.

وی در ادامه با تقدیر از زحمات ستوان یکم نیکوئیان گفت: وی در دوران تصدی گری در بسیج کارمندان کار فرهنگی بسیار عالی را به انجام رساند.

گفتنی است که "رسول نیکوئیان" به سمت جانشین فرمانده سپاه شیروان در امور اقشار و "وحید قویدل" به سمت فرمانده حوزه بسیج کارمندی و کارگری شیروان منصوب شدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها