فرمانده لشکر 84 خرم آباد:

توان رزمی و دفاعی نیروهای مسلح کشورمان موجب سرخوردگی دشمن شده است

فرمانده لشکر 84 خرم آباد گفت: توان رزمی و دفاعی نیروهای مسلح کشورمان موجب سرخوردگی دشمن شده است.
کد خبر: ۸۶۶۱۵۰۷
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان، امیر مددی در مراسم گرامیداشت روز ارتش در خرم آباد در جمع نیروهای مسلح گفت: توان رزمی و دفاعی و اقتدار نیروهای مسلح کشورمان موجب سرخوردگی استکبار جهانی شده است.

وی با بیان اینکه در برهه ای که ندای شوم انحلال ارتش به گوش می رسید امام خمینی (ره) فرمان بازسازی ارتش و برگزاری رژه در جمع مردم را صادر کردند، افزود: نیروی زمینی ارتش با آموزش و تحهیزات قوی یک نیروی متعهد و سرباز ولایت است.

فرمانده لشکر 84 خرم آباد به توانمندی های نیروهای مسلح کشورمان اشاره کرد و گفت: نیروی دریایی فراتر از یک نیروی داخلی با حضور در آب های فرامنطقه ایی امنیت آب ها را تامین کرده است و نیروی هوایی نیز امنیت آسمان کشور را برقرار کرده است.

مددی ادامه داد: همرزمان ما در سپاه پاسداران نیز در همه عرصه ها به عنوان نیروهای قوی و متعهد و مردمی در خدمت نظام هستند . نیروی انتظامی نیز نظم و امنیت را برای مردم به ارمغان آورده است.

وی با بیان اینکه به فرموده مقام معظم رهبری ارتش یک نیروی محبوب و برگرفته از خود مردم است اظهار کرد: در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل ارتقاء توان رزمی نیروهای مسلح در دستور کار است.


ارسال نظرات
آخرین اخبار