خبرهای داغ:
مرکز مشاوره "مشکات" گرمه توسط مادر شهید امانی در محل حوزه مقاومت بسیج حضرت فاطمه (س) افتتاح شد.
کد خبر: ۸۶۶۲۰۲۳
|
۳۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج، مرکز مشاوره "مشکات" شهر گرمه به همت ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گرمه و با حضور مسئول امور فرهنگی خانواده در سپاه استان افتتاح و آماده ارائه خدمات به مراجعان شد.

حجت‌الاسلام تاتاری، امام‌جمعه گرمه در آیین افتتاح این مرکز گفت: مشاوره و مشارکت گرفتن از انسانها علاوه براینکه تحقق تکریم شخصیت آنهاست، خود فی‌نفسه موجب رشد و شکوفایی قدرت تفکر و خلاقیت و نیز حل مشکلات فکری و راهگشای بن‌بست‌های اجرایی گیرندگان مشورت می‌شود.

وی با اشاره به جایگاه مشاوره در دین اسلام افزود: در دیدگاه امیرالمؤمنین علی (ع) شورا و مشورت و پرهیز از خودرأیی، از مؤکدترین کارها در راه و رسم زندگی است و با وجود اینکه ائمه و پیشوایان ما از مقام عصمت و طهارت برخوردار بودند و از نظر علم و دانش و عقل و خردمندی و سیاستمداری در مرتبه‌ای قرار داشتند که آنها را از آراء و نظریات دیگران بی‌نیاز می‌ساخت اما ائمه اطهار و حضرت رسول (ص) نیز پیوسته با اصحاب خود مشورت می‌کردند و به کارگزاران خود می‌آموختند که چنین کنند.

حجت‌الاسلام تاتاری با بیان اینکه مراکز مشاوره مسیر صحیح و هدف را به‌درستی تبیین می‌کنند تا افراد بتوانند بهترین انتخاب را داشته باشند ابراز امیدواری کرد افتتاح این مرکز بتواند موجب کاهش آسیب‌های اجتماعی و کاهش طلاق در شهرستان گرمه شود.

شیرین‌کام، مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان گرمه نیز در حاشیه این مراسم اظهار داشت: مرکز مشاوره "مشکات" شهر گرمه در آغاز کار در روزهای دوشنبه هر هفته آماده ارائه خدمت به متقاضیان خواهد بود و افراد می‌توانند از ساعت ۱۴ تا ۱۶ به این مرکز مراجعه نمایند.

وی با بیان اینکه در این مرکز، مشاوره تخصصی تحصیلی، تربیتی و خانواده به افراد ارائه می‌شود، افزود: همه مراجعین اعم از بانوان، آقایان، زوج‌های جوان و خانواده‌ها می‌توانند از خدمات این مرکز استفاده نمایند.

شیرین‌کام ادامه داد: ثبت‌نام از افراد در طول هفته صورت می‌پذیرد و متقاضیان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و یا دریافت نوبت به حوزه حضرت فاطمه (س) شهر گرمه واقع در خیابان مدرس یک مراجعه و یا با شماره ۳۲۵۰۳۳۲۲ تماس حاصل نمایند.

وی همچنین بیان داشت: مشاوره به متقاضیان را خانم شاکریان از اساتید برجسته مشاوره و امور خانواده عهده‌دار خواهند بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار