خبرهای داغ:
عضو شورای شهر استان قزوین اذعان کرد: باید نقاط مختلف قزوین از جمله رود خانه رزجرد،بارجین و رود خانه دلی چای را ایمن سازی کنیم و در ساخت و ساز های مسیر سیلاب جلو گیری شود.
کد خبر: ۸۶۶۲۳۰۲
|
۳۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۲

 

به گزارش خبر گزاری بسیج در قزوین،در جلسه شورای شهر که شنبه شب در تالار مردم  برگزار گردید طبق سنوات سالهای گذشته  با موافقت اعضای شورای شهر و شهرداری قزوین پس از بحث و تبادل نظر لایحه پیشنهادی 900میلیون ریالی هدیه برای تجلیل از معلمان و فرهنگیان موافقت گردید.

فرج الله فصیحی رامندی ضمن تبریک روز ارتش  و یاد و گرامی داشت  یاد خاطره سرداران بزرگ ارتش از جمله شهید بابایی و شهید صیاد شیرازی ، دلاوران ارتش را از نیروهای پاک و متعهد به نظام انقلابی ایران اسلامی بر شمردند و قدرت باز دارندگی ارتش را در جهت منافع ملی و اسلامی مقدس دانستند.

احد چگینی:

 احد چگینی عضو شورای شهر  گریزی به بارندگی های اخیر زد  و گفت: با توجه به سیلاب های اخیر در سراسر کشور  که خسارت‌های زیادی در استان‌های مختلف در پی داشته است باید نقاط مختلف قزوین از جمله  رود خانه رزجرد،بارجین و رود خانه دلی چای را  ایمن سازی کنیم و در ساخت و ساز های مسیر سیلاب جلو گیری شود و متاسفانه بخشی ازبلوار باهنر در مسیر احتمالی سیل قرار دارد.

 وی افزود: تا به امروز از مسیر ماده 16 بیش از5/2میلیارد تومان  به مساحد کمک شده است  و این در حال است که بسیاری از دستگاه ها  بودجه سازمانی آنها کمتر از مبلغی است که ما کمک می‌کنیم.

عضو شورای شهر استان بیان کرد: برای اینکه بتوانیم  کمک ها را هدفمند کنیم بهتر است در قالب یک  تفاهم نامه باشد و برآن نظارت شود.

ارتباط گیری با رسانه ها برای تشریح عملکرد شورا و شهرداری ضروری است

صادقی دیگر عضو شورا هم بیان کرد: ما نباید فقط در هفته شورا ها  با رسانه ها ارتباط داشته باشیم بلکه در طول ایام سال باید ارتباط گسترده ای با رسانه ها داشته باشیم  که بتوانیم  کار های انجام شده را به اطلاع عموم برسانیم و مردم در جریان کار ها قرار بگیرند.

 وی گفت: معلمان عزیز بدانند شورای شهر و شهرداری به اندازه  توان خود کمک خواهد کرد همانطور که در سنوات گذشته انجام داده است و توجه به معلمان باید در جامعه نهادینه شود ما در همه زمینه‌ها کمک های مختلفی انجام دادیم اما مردم در جریان نیستند.

صادقی خاطرنشان کرد:  بیش از ده سالن کشتی در سطح و بیش از دو نیم میلیارد تومانشهر زمین داده شده است و 18 قطعه زمین به مساجد داده شده است  اما هیچ انعکاسی در بین مردم نداشته است.

1002/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها