فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: حضور ما در دریاهای آزاد پیام صلح و دوستی به همراه دارد و ما می‌توانیم به تنهایی یا با کمک کشورهای منطقه امنیت را در منطقه برپا کنیم در حقیقت هدف نهایی از چنین رزمایش‌هایی این است که امنیت منطقه نیاز به حضور دیگران نیست.
کد خبر: ۸۶۶۲۷۰۲
|
۳۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۶
امیر دریادار حبیب‌الله سیاری در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار بسیج، در پاسخ به هدف از رزمایش مشترک نداجا با کشور پاکستان اظهار داشت: ظرف سه روز گذشته میزبان یک ناو گروه از نیروی دریایی کشور پاکستان بودیم و براساس روش ناو گروه‌هایی که به ایران سفر می‌کنند پس از برنامه‌های متعدد در بنادر جمهوری اسلامی ایران از جمله اقدامات آموزشی، ارتباطات فنی یک تمرین یک روزه در دریا با ناوهای کشور مهمان برگزار می‌کنیم.

وی افزود: این اقدام سبب ارتباط بیشتر در عرصه دریاها و شناخت بیشتر نسبت به یکدیگر شده و می‌تواند در عرصه دریا هر جایی که نیاز به کمک باشد وارد عمل شوند.

فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: همانگونه که در شمال اقیانوس هند این اقدام را انجام داده و مدعی هستیم که می‌توانیم امنیت منطقه را برآورده کنیم می‌تواینم با کمک کشورهای همسایه سطح این امنیت را ارتقاء بخشیم.

فرمانده نیروی دریایی  ارتش جمهوری اسلامی ایران  خاطرنشان کرد: همواره می‌گوئیم حضور ما در دریاهای آزاد پیام صلح و دوستی به همراه دارد و ما می‌توانیم به تنهایی یا با کمک کشورهای منطقه امنیت را در منطقه برپا کنیم در حقیقت هدف نهایی از چنین رزمایش‌هایی این است که امنیت منطقه نیاز به حضور دیگران نیست.


ارسال نظرات