خبرهای داغ:
سردار شاهوارپور، فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان عملکرد سپاه در بحث امربه معروف را در سال گذشته موفقیت آمیز دانست
کد خبر: ۸۶۶۵۱۴۸
|
۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از اهواز، سردارحسن شاهوارپور فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان در گفت وگوی اختصاصی با خبرگزاری بسیج اظهارکرد: امربه معروف و نهی از منکر همواره یکی از برنامه های مهم سپاه و بسیج بوده، و تاکید سال گذشته مقام معظم رهبری بر همین موضوع باعث شد تا سپاه باتوان بیشتری برای توسعه معروفات و برخورد با منکرات اقدام نماید.

وی ادامه داد: از سال 94 یکی از موضوعات بسیار مهم راه اندازی ستاد احیا و امربه معروف و نهی از منکر در سطح پایگاه و حوزه ها و همچنین فعال کردن ستاد های نواحی بود که خوشبختانه 90 درصد محقق شد.

فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان اضافه کرد: در تابستان هم با توجه گرمی هوا و افزایش تعطیلات و شلوغ شدن محل های عمومی مانند پارک ها، با هماهنگی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان خوزستان، گروه های 10 نفره طلایه داران سازماندهی شده است تا در وقت مشخص در محل های عمومی حضور پیدا کنند و بحث تذکر لسانی رو انجام دهند.

وی ادامه داد: البته اولویت سپاه بحث آموزش پاسداران و بسیجیان ویژه برای این موضوع است.

سردار شاهوارپور در پایان به سیل اخیر خوزستان اشاره و عنوان کرد: گروه های جهادی آماده اند تا با اولویت مدارس، خانه های بهداشت، مساجد، حسینه ها، خانه افراد فقیر و بی سرپرست کار باسازی را آغاز کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها