خبرهای داغ:
نماهنگ کودکانه زندگی شهید علم‌الهدی به همت مؤسسه فرهنگی ـ هنری معراج اندیشه پویا اهواز توليد می​شود.
کد خبر: ۸۶۶۵۹۲۳
|
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ،اعظم محمدپور از تولید نماهنگ کودکانه زندگی شهید علم‌الهدی خبر داد و گفت:یكی از كارهای مؤسسه در راستای معرفی شهدا در حوزه كودك، تولید انیمیشن و نماهنگ كودكان است.

وی افزود: اولین انیمیشن تولید شده این مؤسسه با موضوع زندگی شهید علم‌الهدی است که کارهای پیش‌تولید آن انجام شده است و مراحل نهایی آن در حال انجام است و تیرماه آماده عرضه می‌شود. این نماهنگ، فسمت اول از یك مجموعه ۵ قسمتی است كه با موضوع سیره شهدا تهیه شده است.

محمدپور با بیان اینكه مؤسسه فرهنگی هنری اندیشه پویا از سال ۸۷ در زمینه گردآوری و نشر آثار دفاع مقدس تاریخ شفاهی جنگ تحمیلی و شهدای دفاع مقدس استان فعالیت خود را آغاز كرده است، افزود: میتوان گفت این مؤسسه اولین مؤسسه تخصصی دفاع مقدس در جنوب و جنوب‌غرب کشور است.

این فعال فرهنگی چاپ هفت کتاب سرداران شهید استان و کتاب با موضوع کودک و شهدا را از دیگر فعالیت‌های این مؤسسه فرهنگی ـ هنری عنوان كرد و افزود: از ویژگی‌های این مؤسسه این است که تمام مراحل در تهیه و تولید آثار خود را با همكاری اعضای خود انجام میدهد.

مدیرعامل مؤسسه فرهنگی ـ هنری معراج اندیشه پویا اهواز در پایان اظهار كرد: مهم‌ترین کار مؤسسه در حال حاضر گردآوری خاطرات شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها