خبرهای داغ:
تجمع بزرگ مدافعان حرم با حضور خانواده‌های مدافع حرم شهرهای شمالی خوزستان در اندیمشک برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۶۵۹۲۴
|
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ،امشب تجمع بزرگ مدافعان حرم با حضور خانواده‌های شهدای مدافع حرم شهرهای اندیمشک، دزفول و شوش در مسجد امام حسن عسکری(ع) کوی رسالت این شهر برگزار شد.

در این اجتماع بزرگ خانواده‌های شهدا و ایثارگران، مسئولان دستگاه‌های اجرایی، بسیجیان و اقشار مختلف مردم حضور داشتند.

امام جمعه اندیمشک در این تجمع با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا، اظهار کرد: شهدا به مانند چراغی روشن راهنما و الگوی همه ما در مسیر دشوار زندگی هستند.

حجت‌الاسلام نعمت‌الله خدامی افزود: شهدای مدافع حرم مانند شهدای دوران دفاع مقدس فرهنگ مقاومت و دفاع از حریم ولایت را به همه ما نشان دادند.

وی خاطر نشان کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و به ویژه در میان نسل نوجوان و جوان موجب خنثی شدن توطئه‌های دشمنان و بدخواهان نظام جمهوری اسلامی خواهد شد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی اندیمشک گفت: امروز شاهد هستیم که برخی افراد از فرهنگ مقاومت بریده‌اند، این افراد باید بدانند که هرکس از این فرهنگ و ولایت جدا شود به طور قطع و یقین به آغوش و دامن دشمن خواهد افتاد.

بیان خاطره توسط سردار غلامرضا ماندنی از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و مدافعان حرم، پخش نماهنگ، مرثیه‌سرایی توسط مداحان اهل‌بیت(ع) و سینه‌زنی از دیگر برنامه‌های این تجمع بزرگ بود.

 شهرهای اندیمشک، شوش و دزفول هشت شهید در راه دفاع از اسلام ،حریم ولایت و اهل‌بیت(ع) و مبارزه با تکفیری‌ها تقدیم آستان جانان کرده‌‌اند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها