خبرهای داغ:
خبرگزاری بسیج: فرمانده سپاه مرند در نشست خبری برنامه های هفته عقیدتی سیاسی این سپاه، تقویت اعتماد به نفس و روحیه خودباوری در جوانان را از مهمترین دغدغه های شهید مطهری(ره) نام برد.
کد خبر: ۸۶۶۶۴۴۹
|
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، جواد قهرمانزاده با بیان اینکه جامعه ما هنوز به درس گرفتن از سیره عملی و اندیشه های زلال شهید مطهری نیاز مبرم دارد، افزود: شفاف کردن مرزهای فکری و جبهه دشمن و خودی، از دیگر فعالیت های شهید راه حکمت است.

وی با تشریح برنامه های اجرایی سپاه مرند در طول هفته عقیدتی سیاسی، فضا سازی مقررهای سپاه، دیدار با خانواده شهدای روحانی، معلم و مربی، غبار روبی مزار شهدا، اجرای مسابقات ورزشی در رشته های مختلف، برگزاری مسابقات کتابخوانی از آثار شهید مطهری، محفل انس با قرآن، نشست های بصیرتی و روشنگری، تجلیل از هادیان و مربیان عقیدتی سیاسی، دیدار با معلمان و اساتید و برگزاری زنگ سپاس، از جمله این برنامه ها برشمرد.

قهرمانزاده در پایان تاکید کرد: برنامه های اجرایی از لحاظ کمیت برای ما مهم نبوده و در اجرا، کیفیت برنامه ها مد نظر است که تلاش داریم با اجرای این برنامه های در سطح رده های بسیج و سپاه، شمه ای از فعالیت ها و اقدامات آن شهید بزرگوار را برای آحاد مردم به خصوص جوانان تبیین کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها