فرمانده سپاه غدیر تبریز:

راه شهدا چراغ هدایت بشریت است

خبرگزاری بسیج: فرمانده سپاه غدیر تبریز در جمع کارکنان ناحیه غدیر و امامت تبریز که به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در گلزار شهدا برگزار شد، گفت: خون شهدا و وصایای شهدا چراغ راه هدایت بشریت است.
کد خبر: ۸۶۶۶۷۹۴
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، داود عباسی با اشاره به تشییع با عظمت شهید صادق اکبری از مادر شهید بعنوان اسطوره و شیرزن نامبرده،افزود: با مطالعه تاریخ می بینیم که حضرت یعقوب(ع) در فراق بنیامین چطور بی قراری می کند در حالیکه مادر شهید والا مقام فرزندان خود و خود را قربانی ولایت می کند.

وی با اشاره به اینکه هرکس از راه شهدا گمراه شود عاقبت به خیر نخواهد شد بیان کرد: اموز می بینیم که برخی از افراد به عکس شهدا می نگرند ولی برعکس مرام و منش شهدا حرکت می کنند که حتما در این دنیا و آخرت متضرر خواهند شد.


عباسی تاکید کرد: پاسداران رهروان و مطیع واقعیولایت فقیه می باشند و با پیروی از فرامین رهبریاجازه نخواهند داد تا دشمنان داخلی و خارجی به اهداف پلید و شوم خود دست یابند.

وی در پایان صحبت های خود شهید مطهری را اسوه علم، دانش اخلاق خواند و گفت: با مطالعه آثار این شهدای بزرگوار و بلند مرتبه می توان به جایگاه والای آن شهید بزرگوار پی برد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها