خبرهای داغ:
خبرگزاری بسیج: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه میانه در دیدار با امام جمعه این شهرستان، شهید مطهری را از بهترین اساتید برای الگوگیری دانست و گفت: شناساندن شخصیت، افکار و اندیشه های سازنده شهید مطهری(ره) به جوانان، امری بسیار مهم و ضروری است.
کد خبر: ۸۶۶۷۱۵۴
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حسن امیرنژاد افزود: شهید مطهری کسی است که به موقع سخنرانی کرد، به موقه قلم به دست گرفت و به موقع در صحنه حضور یافت.

وی تاکید کرد: اگر به ذات مربی و معلم پی برده شود و بتوانیم قداست و ارزش مربیان و معلمان را در جامعه احیا کنیم، می توانیم باورها و اعتقادات به خطر افتاده جوانان را نجات دهیم.

حجت الاسلام امیرنژاد با اشاره به شعار امسال(اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل)، لزوم عملیاتی شدن آن در زندگی، افکار، بحث ها و اعمال را مورد تاکید قرار داد.

رئیس آموزش و پرورش میانه نیز در این دیدار با تشریح برنامه های پیش بینی شده برای اجرا در طول هفته معلم، دیدار با خانواده شهدای فرهنگی و معلمان متوفی، برگزاری مسابقات متنوع ورزشی و فرهنگی، اجرای اردوهای تفریحی و تجلیل از معلمان نمونه و ائمه جماعات فرهنگی را از جمله این برنامه ها برشمرد.


ارسال نظرات