خبرگزاری بسیج: فرمانده سپاه کلیبر در جمع بسیجیان حوزه شهری کربلا در سخنانی امر به معرف و نهی از منکر را وظیفة شرعی و قانونی عموم جامعه دانست و گفت: این فریضه برای قشر خاصی تعریف نشده و همه باید در راستای تحقق آن خود را مسئول دانسته و به این مسئولیت عمل کنند.
کد خبر: ۸۶۶۸۵۲۴
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، حسین حاتمی با بیان اینکه در حال حاضر دنیای غرب با تمام امکانات از جمله ماهواره، انترنت، امواج مسموم و فضای مجازی به باورها و اعتقادات ما حمله کرده و ما در حال دفاع هستیم، افزود: اقدامات دشمن زهر و اقدامات بسیج پادزهر بوده و آموزه های دینی تاثیرات عمیقی دارد در این خصوص دارد.

وی بیان کرد: شبکه های بیگانه با سوء استفاده از احساسات تلاش در نفوذ بر افکار جوانان دارند تا به واسطه آن مساجد و اعتقادات ما را تعطیل کنند چراکه یک تصویر معادل هزار صفحه تاثیر گزارتر است و آن ها با سوار بر غریزه احساسی حرکت می کنند ولی ما با اهداف فطری می خواهیم با آن ها مقابله کنیم پس باید تلاش بیشتر داشته باشیم.

حاتمی با اشاره به فرا رسیدن ایام پیک خاطر نشان کرد: برای مناطق مختلف گردشگری برنامه های مناسیب فرهنگی و معنوی پیش بینی کرده ایم تا قدمی برای احیاء امر به معرف ورفع منکرات بر داشته باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها