خبرهای داغ:
خبرگزاری بسیج: امام جمعه کلیبر در جمع بسیجیان و فعالان بسیج سازندگی با اشاره به فعالیت های بسیج سازندگی در خصوص اقتصاد مقاومتی گفت: انتظار رهبر فرزانه انقلاب این است که در خصوص اقتصاد عملاٌ کار انجام بدهیم یعنی با اقدامات خود قدمی در راه پیش برد اقتصادی کشور برداریم و بسیج سازندگی در سال های اخیر با اجرای طرح های گوناگون عملاٌ در این عرصه فعالیت می کند.
کد خبر: ۸۶۶۸۵۲۹
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام موسوی با اشاره به هفته کارگر خاطر نشان کرد: کارگران در بحث اقتصادمقاومتی جهادگرانه عمل می کنند و بنا به سفارش پیامبر اسلام باید دست کارگر را بوسید چون کارگران قشر زحمت کشی هستند که واقعا بصورت عملی و با کار یدی در جهت خود کفایی کشور وبی نیازی از بیگانه گان فعالیت می کنند.

وی ادامه داد: این افراد در راه تحقق منویات رهبر فرزانه انقلاب تلاش می کنند و بنا به سفارش اسلام و پیامبر بزرگوار اسلام دستان زحمت کش کارگران از آتش جهنم به دورخواهند بود.

امام جمعه کلیبر خطاب به دولتمردان گفت: دولت باید تلاش کنند با برنامه ریزی درست و با حمایت های خوب مانع کوچ کشاورزان و دامداران و صعنتگران از نقاط روستایی بشوند و در جهت رونق کسب و کار این قشر از جامعه خوب برنامه ریزی کنند.

وی بیان کرد: زندگی شرافتمندانه و بی منت فقط در سایه کار و تلاش است و اگر می خواهیم از شرق وغرب و استکبار بی نیاز شویم باید روز به روز تلاشمان را در جهت اقتصاد مقاومتی افزایش دهیم.

حجت الاسلام موسوی دست اندازی به دارای های ایران در آمریکا را دزدی آشکار خواند و به سیاست مداران کشور توصیه کرد: آمریکا هیچوقت قابل اعتماد نبوده و نخواهد بود پس کاملاٌ مواظب شیطنت های آن ها باشند و تلاش کنند به امکانات داخل کشور تکیه کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها