خبرهای داغ:
امام جمعه بجنورد در همایش گرامیداشت هفته عقیدتی سپاه در شیروان با بیان این مطلب که شهید مطهری مانند پهلوانی در اندیشه دینی بود اظهار داشت: دو ویژگی پیراستن و آراستن در اندیشه های شهید مطهری بارز بود.
کد خبر: ۸۶۶۸۸۸۸
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج، امام جمعه بجنورد در همایش گرامیداشت هفته عقیدتی سپاه در شیروان با بیان این مطلب که شهید مطهری مانند پهلوانی در اندیشه دینی بود اظهار داشت: دو ویژگی پیراستن و آراستن در اندیشه های شهید مطهری بارز  بود.

حجت الاسلام یعقوبی ادامه داد: شهید مطهری پیرایه ها و خرافاتی را که بر دین اسلام نشسته بود زدود .

وی با بیان این که شهید مطهری حق حیات بر گردن نظام و کشور ما دارد و یادش هیچ وقت فراموش نخواهد شد گفت: شهید مطهری رابط بین حوزه علمیه و دانشگاه شد و ایمان و علم را در هم آمیخت.

وی گفت: روز معلم روزی است که معلم ها باید معلمی را از شهید مطهری بیاموزند و هم درد شناس  و هم داروشناس باشند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود رخنه دشمنان و رخوت دوستان را دو مشکل اساسی در مقابل نظام دانست و با بیان اینکه شهید مطهری این موضوع را به عنوان دو خطر بنیادی و اساسی پیش بینی کرده  بود خاطر نشان کرد: دشمنان می خواهند در انقلاب ما نفوذ کنند و دوستان ما هم گرفتار سستی و تنبلی شده اند.

حجت الاسلام یعقوبی افزود: امروز دشمنان ما برای تهاجم فرهنگی از خودمان سرباز می گیرند و از خودی ها حرف های نامربوط علیه نظام می شنویم که این یعنی نفوذ و رخنه.

وی  ادامه داد: باید منافذ و رخنه ها را شناسایی کنیم و تمامی توان رزمی، اقتصادی و نظامی خود را به میدان آوریم و اقتدار فرهنگی، سیاسی و اجتماعی خود را بالا ببریم.

در این همایش از استادان و مربیان عقیدتی که با نمایندگی ولی فقیه در سپاه شیروان همکاری می کردند با اهدای لوح تقدیر به عمل آمد. در همین خصوص لوحی توسط حجت الاسلام «یعقوبی» از طرف مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شیروان به حجت الاسلام «کوثری» اعطا شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار