امام جمعه موقت شهرستان باشت

ازدواج سالم سعادت افراد جامعه را در بر می‌گیرد

امام جمعه موقت شهرستان باشت گفت :تشکیل خانواده اگر به شکل سالمی صورت بگیرد این ازدواج ستون جامعه سالم و سعادت افراد جامعه را در بر می‌گیرد.
کد خبر: ۸۶۶۹۵۳۷
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۸
حجت‌الاسلام سید حبیب‌اله بلادی، امام جمعه موقت شهرستان باشت امروز، ۱۳ اردیبهشت‌ماه در کارگاه آموزشی تحکیم بنیان خانواده در این شهرستان، گفت: با توجه به اینکه هدف از ازدواج تشکیل خانواده هست پس اولین حلقه شکل‌گیری جامعه خانواده است.
 وی اظهار کرد: هر کشوری که در آن بنیان و استحکام خانواده محکم باشد بسیاری از مشکلات آن به‌خصوص مشکلات اخلاقی و معنوی آن به برکت ازدواج موفق و تشکیل خانواده سالم خود به خود از سر راه برداشته می‌شود.
امام جمعه موقت شهرستان باشت اضافه کرد: تشکیل خانواده اگر به شکل سالمی صورت بگیرد و اخلاق و رفتار و حتی گفتار زوجین منطبق با اصول شرع و آنچه که خداوند معین کرده باشد صورت گیرد این ازدواج ستون جامعه سالم و سعادت افراد جامعه را در بر می‌گیرد و تشکیل بنای خانواده یک نیاز اجتماعی است. حجت‌الاسلام بلادی بیان کرد: اگر در جامعه‌ای خانواده‌ها سالم باشد افراد آن جامعه می‌توانند رشد فکری پیدا کنند و از لحاظ روحی کاملاً سالم باشند و در چنین خانواده‌ای مرد و زن در قبال همدیگر و فرزند ان و محیط خانواده مسئول هستند.
وی در پایان یادآور شد: در جوامع اسلامی یعنی جوامع متدین و مذهبی مشاهده می‌کنیم که دو نفر آدم مدت طولانی با هم با خوبی و خوشی زندگی می‌کنند این  همان خاصیت دینداری و مذهبی بودن است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار