خبرهای داغ:
معاون صنعت و معدن استان آذربایجان غربی:

۷ هزار بازرسی از واحدهای صنفی استان آذربایجان غربی انجام شد

معاون نظارت و بازرسی صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان غربی گفت: فروردین امسال ۷ هزار و ۵۷۳ مورد بازرسی از واحدهای صنفی استان آذربایجان غربی انجام شد.
کد خبر: ۸۶۷۰۲۶۲
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۱
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سلیمان علیزاده با اشاره به اهم اقدامات معاونت نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی اظهار داشت: امسال کار نرخ‌گذاری و طرح ساماندهی درجه‌بندی تالارهای پذیرایی ارومیه انجام شد.

معاون نظارت و بازرسی صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان غربی از بازرسی هفت هزار و 573 مورد در استان خبر داد و افزود: در این رابطه 398 پرونده تشکیل شد که ارزش ریالی آنها یک میلیارد و 591 میلیون و 994 هزار و 362 ریال بوده است.

وی با اشاره به عملکرد واحد آرد و نان این معاونت گفت: امسال سه هزار و 537 مورد بازرسی در این زمینه صورت گرفت و در این رابطه 184 پرونده تشکیل شد که ارزش ریال این پرونده ها 258 میلیون و 620 هزار و 20 مورد بوده است.

علیزاده با اشاره به خلاصه‌ای از عملکرد اداره قاچاق کالا و ارز استان نیز اظهار داشت: در این زمینه 459 بازرسی صورت گرفت که عمده کشفیات نیز در رابطه با سیگار و لوازم آرایشی و بهداشتی بوده است.

وی افزود: اجرای طرح ساماندهی واحدهای شن و ماسه نیز در فروردین امسال در این معاونت انجام شد که در این زمینه برای 14 واحد برگ گزارش بازرسی تنظیم و تعداد 7 واحد نیز به دلیل نداشتن پروانه بهره‌برداری و استاندارد اجباری منجر به تعطیلی شدند.

معاون نظارت و بازرسی صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان غربی تصریح کرد: هم اکنون با همکاری اداره استاندارد، اجرای طرح اوزان و کالیبره کردن ترازوهای مورد استفاده در صنوف های مختلف ادامه داشته که در این زمینه تاکنون دو هزار و 500 مورد بازرسی صورت پذیرفته و ترازوهای آنها کالیبره شده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار