خبرهای داغ:
مسئول حفاظت ناحیه شیروان در گردهمایی تبیین فرهنگ نهادی با محوریت شعار سال با اشاره به جنگ اقتصادی دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی ایران گفت: تنها راهبرد شفا بخش که می تواند ما را در این جنگ به پیروزی برساند اقتصاد مقاومتی است.
کد خبر: ۸۶۷۷۴۱۲
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۱
به گزارش خبرگزاری بسیج، مسئول حفاظت ناحیه شیروان در گردهمایی تبیین فرهنگ نهادی با محوریت شعار سال در جمع کارکنان این ناحیه با اشاره به جنگ اقتصادی دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی ایران گفت: تنها راهبرد شفا بخش که می تواند ما را در این جنگ به پیروزی برساند اقتصاد مقاومتی است.

یاران در ادامه افزود: اقتصاد مقاومتی راهبردی است که می تواند در شرایط دشوار تهدیدها و دشمنی های خارجی و برخی معضلات داخلی به اهدافش برسد.

وی با بیان اینکه مهمترین عنصر در این راهبرد خود مردم و مصرف کنندگان هستند گفت: همه باید خود را ملزم به خرید کالای تولید داخل کنند چراکه در شرایط تحریم ها با حمایت از کالاهای داخلی می شود معضل بی کاری که از مهمترین آسیب های اجتماعی است حل کرد.

مسئول حفاظت ناحیه شیروان ادامه داد: با بکارگیری فرهنگ درست کارکردن و تغییر و اصلاح سبک زندگی می توان به اقتصاد کشور کمک کرد و آن را بازسازی نمود.

یاران گفت: نگاه ویژه به کسب و کارهای کوچک،برنامه ریزی درست و تامین منابع مالی و اعتبارات کوچک گام هایی برای اجرایی کردن اقتصاد مقاومتی در جامعه است.

وی با اشاره به نقش نواحی مقاومت بسیج در سراسر کشور در تحقق منویات مقام معظم رهبری بویژه اقتصاد مقاومتی گفت: اولین قدم در این زمینه ترویج و الزام خود و بسیجیان عزیز به خرید کالاهای ایرانی است.

یاران ادامه داد: دومین گامی که نواحی مقاومت می توانند در این راستا بردارند اینست که وام های اقتصاد مقاومتی را با کارشناسی دقیق و همراهی با وام گیرندگان در تمامی مراحل کار واگذار نمایند تا طرح های اقتصاد مقاومتی به نتیجه مطلوب برسد.

وی در پایان با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در حوزه فرهنگ گفت: اگر فرهنگ ما درست شود اکثر مشکلات  و مسائل ما قطعا حل خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها