امام جمعه اردکان گفت: متاسفانه ما با عوامل متعددی از هجمه های فرهنگی در عرصه های مختلف در استان مواجهیم که گله و شکایت بسیاری از دلسوزان و متدینان را در پی داشته است؛ از وضعیت بد حجاب و عادی نمودن روابط زن و مرد نامحرم گرفته تا پخش فیلم های مسئله دار.
کد خبر: ۸۶۷۸۵۱۶
|
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردکان، امام جمعه اردکان با انتقاد از تحرکات ضد فرهنگی اخیر در استان به ویژه در اردکان گفت: مهمترین ارزش و افتخار مردم یک شهر، فرهنگ آن ها است و اردکان هم به فرهنگ و تدین و پیشینه دینی و فرهنگی خود که مایه افتخار است می بالد.

حجت السلام سید اسماعیل شاکر افزود:متاسفانه ما با عوامل متعددی از هجمه های فرهنگی در عرصه های مختلف مواجه هستیم که گله و شکایت بسیاری از دلسوزان و متدینان را در پی داشته است؛ از وضعیت بد حجاب و عادی نمودن روابط زن و مرد نامحرم در برخی تداترها گرفته تا پخش فیلم مورد دار مانند پنجاه کیلو آلبالو که شخص وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اقرار میکند اگر از محتوایش خبر داشتم اجازه صدور مجوز و پخشش نمی دادم!

وی ادامه داد: در شهر میبد هم با آن همه اعتراض مردم، این فیلم پخش شد، ما نمی خواهیم بدبین باشیم اما احساس می کنیم که سیاستی می خواهد حساسیت مردم را بر مسائل دینی و فرهنگی کم کند و با عادی نمودن و ترویج فرهنگ غیرارزشی و منافی دین اسلام در قالب فیلم، موسیقی و کنسرت و برگزاری جشن ها با برنامه های خاص و رفتار و برخوردها قدم به قدم در ما استحاله فرهنگی ایجاد کند که همه ما از مسولان و مردم باید هوشیار باشیم و در برابر این اقدامات ضد فرهنگ و شریعت بی تفاوت نباشیم والا دودش در چشم همه ما خواهد رفت.

امام جمعه اردکان در پایان تاکید کرد: اعلام می کنم که اگر احساس خطر کنیم با کمک مردم متدین و انقلابی پا به میدان می گذاریم و اجازه نمی دهیم با آینده شهر و فرهنگ ناب استان یزد بازی شود.

شاکر تصریح کرد: بحمد الله فرمایشات مقام معظم رهبری در این باره روشن است و حتی به مصادیقی هم اشاره کرده که بر همگان اتمام حجت است.

ارسال نظرات