خبرهای داغ:
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین:

جشن نیمه شعبان در بیش از 200 امامزاده استان قزوین برگزار می‌شود

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین گفت: ویژه برنامه مراسم جشن نیمه شعبان در بیش از ۲۰۰ امامزاده و بقاع متبرکه استان قزوین برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۶۸۰۳۳۷
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین،حجت‌الاسلام مصطفی نوروزی مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین اظهار داشت: ویژه برنامه مراسم جشن نیمه شعبان در بیش از 200 امامزاده و بقاع متبرکه استان قزوین، بیش از 100 حسینیه و 420 مسجد در استان قزوین برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: همچنین ویژه برنامه شاخص جشن نیمه شعبان در روزهای شنبه یکم خردادماه و یکشنبه دوم خرداد‌ماه بعد از نماز مغرب‌وعشاء با سخنرانی حجت‌الاسلام تلخابی نماینده منتخب مردم در مجلس خبرگان رهبری و حجت‌الاسلام آشوری و با مداحی مرتضی سلیمانی و حمید چاوشا انجام می‌شود.

نوروزی افزود: همچنین مراسم جشن نیمه شعبان در آستان مقدس چهار انبیاء نیز از روز جمعه سی‌ویکم اردیبهشت‌ماه به مدت 3 شب با سخنرانی حجت‌الاسلام حمید شهسواری و حجت‌الاسلام محمدحسینی و با مداحی محمد نبوی و محمد اطهری‌نسب بعد از نماز مغرب‌وعشاء برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: مراسم احیای شب نیمه شعبان نیز از ساعت 24 روز شنبه در آستان مقدس امامزاده حسین (ع) با سخنرانی حجت‌الاسلام محمدحسینی و با نوای علی فرمانی شروع می‌شود‌.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین خاطرنشان کرد: در آستان مقدس آمنه‌خاتون (س) و نیز دیگر بقاع‌متبرکه استان قزوین نیز احیای شب نیمه شعبان برگزار می‌شود.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار