خبرهای داغ:
معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه استان قم همزمان با سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر در حوزه بسیج 3 شهید عابدی حضور یافت و از روند برنامه های مرتبط با روابط عمومی در این حوزه بازدید کرد.
کد خبر: ۸۶۸۳۹۲۶
|
۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، همزمان با ایام گرامیداشت هفته مقاومت و پیروزی و سالروز فتح خرمشهر، علی تقوایی با حضور در حوزه بسیج سه شهید عابدی، این روز را به پرسنل و بسیجیان حوزه تبریک گفت.

وی با ارائه گزارشی از انعکاس احبار برنامه های بسیج و سپاه بیان داشت: خبرگزاری بسیج ان شاءالله با همت بسیجیان به عنوان بزرگترین خبرگزاری جهان اسلام ثبت خواهد شد.

حجت الاسلام احمدی مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام حسین(ع) نیز در این دیدار ضمن تقدیر از پیگیری های مسئولان روابط عمومی استان، بر استمرار فعالیت های حوزه ها در انجام ماموریت های محوله تاکید کرد.

سید محمد حسن یزدی نژاد مدیر ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت روابط عمومی سپاه استان نیز نکاتی را در خصوص انسجام خبرنگاران حوزه ها و امکانات و تجهیزات مورد نیاز در خصوص انعکاس اخبار و ...مطرح نمود.

سیدحسن حسینی نوده مسئول روابط عمومی ناحیه امام حسین(ع) نیز با تشکر از زحمات شعبه روابط عمومی حوزه شهید عابدی، بر استفاده از ظرفیت خبرنگاران حوزه تاکید کرد و گفت: با توجه به حجم زیاد اخبار این حوزه ان شالله شاهد ارسال اخبار بیشتری در برنامه های بسیج و سپاه باشیم.

در ابتدای این دیدار، حجت الاسلام یزدی مدیر عقیدتی و نظارت حوزه سه شهید عابدی گزارش اجمالی از عملکرد شعبه روابط عمومی حوزه ارائه کرد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها