سرهنگ پاسدار خسروی با بیان اینکه امام راه سازش را با ظالمان و جنایتکاران جهان ممنوع کرده است گفت: رهبر کبیر انقلاب اسلامی برای پیشرفت ممالک اسلامی راه استکبار ستیزی و مقابله را نشان داده است.
کد خبر: ۸۶۸۷۹۰۷
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ ؛سرهنگ دوم پاسدار خسروی فرمانده ناحیه حبیب ابن مظاهر با اشاره به فرا رسیدن سالروز رحلت جانگداز رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) اظهار داشت: مردم همواره به بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران و رهبر معظم انقلاب عشق و علاقه خاصی داشته و دارند و این را میت وان در حضور میلیونی آنها در مراسم جمعه مشاهده کرد.

وی همچنین با بیان اینکه اسلام ناب محمدی(ص)، انقلابی را ایجاد کرد که دنیا را تحت‌الشعاع خود قرار داده و منشأ همه حرکت‌ها و بیداری‌ها و نهضت‌های آزادی‌بخش شده است افزود: امروز عزت اسلام و مسلمین و اقتدار ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی به برکت نهضت بزرگ امام خمینی (ره) است.

فرمانده ناحیه حبیب ابن مظاهر با اشاره به اینکه امام (ره)راه سازش را با ظالمان و جنایتکاران جهان ممنوع کرده است گفت: رهبر کبیر انقلاب اسلامی برای پیشرفت ممالک اسلامی راه استکبار ستیزی و مقابله را نشان داده است.

وی در ادامه توضیحاتی در مورد مراسم استقبال نواحی از زائران استان های دیگر داد و گفت: که حدود 2000 زائر استان کرمان در مساجد و پایگاههای مقاومت بسیج منطقه17 اسکان داده می شوند و تمامی عوامل اجرایی برای خدمت رسانی به زائران در آمادگی کامل به سر می برند.

خسروی در ادامه گفت: ناحیه مقاومت بسیج حبیب ابن مظاهر چند هفته ای است که جلسات مکرری را با سازمانهای دیگر منطقه و همچنین با معاونت های ذیربط برای هر چه بهتر برگزار شدن این مراسم برگزار کرده که بحمدلله مشکل خاصی تا به این لحظه نداشته ایم.

فرمانده ناحیه حبیب در پایان تاکید کرد: زائران استان کرمان و بسیجیان منطقه 17 صبح جمعه همزمان با نماز صبح برای تجدید میثاق با مقام معظم رهبری به سمت حرم مطهر امام (ره) حرکت می کنند.


ارسال نظرات