کارشناس مسائل سیاسی گفت: روشنگری‌های امام خمینی در مواجهه با بهائیت باعث شد دست این فرقه ضاله از منافع ملت ایران کوتاه شود.
کد خبر: ۸۶۸۸۴۱۱
|
۱۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۲
عباس علی سعدالدین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در سمنان اظهار داشت: اگر قرار است که به خط و سیره امام راحل به عنوان یک شاخص و الگو نگریسته شود نحوه برخورد و حضرت امام در رابطه با فرقه ضاله بهائیت باید به عنوان مصباح الهدی در مبارزه با این فرقه منحوسه مد نظر قرار گیرد.

وی افزود: برخورد مقتدرانه امام خمینی با فرقه ضاله بهائیت نشان از اقتدار ایشان در مواجهه با دشمن دارد.

این کارشناس اظهار داشت: بررسی و تفکر در سخنان امام خمینی قبل از پیروزی انقلاب اسلامی و پس از آن دررابطه با فرقه ضاله بهائیت حاوی این پیام است که دشمن همیشه در حال دشمنی است و لحظه‌ای از مکر آن نباید غافل بود.

سعدالدین گفت: یکی از ابعاد نفوذ دشمن که مقام معظم رهبری بارها بر آن تاکید دارد نفوذ فرقه‌های ضاله خصوصاً بهائیت در بطن اجتماع، سیاست و اقتصاد کشور است.

وی افزود: این جریان بر اساس یک دسیسه خطرناک شکل گرفته و به دین ارتباطی ندارد. وهابیت و بهائیت دو بازوی صهیونیسم برای ضربه زدن به اسلام هستند. در سایه غفلت مسئولان فرهنگی، مستبشران بهائی اقدام به یارگیری و جذب جوان و ذهن‌های پرسشگر و پویای جوانان نموده است.

این کارشناس تصریح کرد: بهائیان تظاهر به برخورد حسنه و اخلاق محترمانه کاری می‌کنند تا همه تصور کنند بهائیت دین اخلاق و مهربانی است.اما در باطن به اعتراف بسیاری از اعضا سابق این فرقه، نژاد پرستی و خود برتر بینی از اصول بهائیت بوده و اعضا این فرقه ضاله به غیر از جامعه خود هیچ جامعه دیگری را به اندازه یک انسان محترم، به حساب نمی‌آورند.

سعدالدین گفت: در حوادث بعد از انقلاب نیز کشور بهائیت لحظه‌ای از ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی غافل نبوده است.

وی بیان داشت: مهم‌ترین ضربه‌ای که کشور در سال‌های اخیر از جانب بهائیت وارد شد، نقش خائنانه این گروه در حوادث فتنه سال ۱۳۸۸ است.

این کارشناس سیاسی اظهار داشت: در فتنه سال ۸۸ فتنه گران به همراه بهائیان در یک سنگر علیه نظام به توطئه پرداختند؛ و پس از این که به واسطه بی بصیرتی و جاه طلبی برخی از خواص به مدت چند ماه کشور را در معرض آسیب قرار دادند در سالگرد شکست تاریخی اسلاف خود در قیام عاشورا به خیال خود عقده گشایی نموده و به تلافی پرداختند.

سعدالدین گفت: آنچه که جامعه شیعه را در طول تاریخاز هر گزندی حفظ کرده و روحیه شهادت را در قلب شیعیان زنده نگه داشت اقتدا به قیام سرخ عاشورا و تاسی به ارمان ذلت ناپذیری امام حسین (ع) بود.

وی اذعان داشت: بهائیت که رمز شکست خود و اربابان اسرائیلی و انگلیسی‌اش را در طول تاریخ دریافته بود و به خیال خود از فضای غبار آلود فتنه استفاده کرده و همان طور که در روز عاشورای سال ۶۱ سپاهیان یزید پس از شهادت آقا ابا عبدالله عقده این کارشناس سیاسی گفت: بدر و خیبر را با شادی و هلهله گشودند، پیروان آن‌ها بعد از ۱۴۰۰ سال به کارگردانی بهائیت عقده والفجر ها و بیت المقدس ها را با هتک حرمت عاشورا گشوده و اقدام به شادی نمودند.

سعدالدین افزود: بنا به اعترافاتی که از چندین عضو بهائی دستگیر شده در ماجرای عاشورای ۸۸ به دست آمده برنامه هتک حرمت عاشورا از دستورات محافل بهائیان صادر شده بود.

وی بیان داشت: چندی پیش خبری از دیدار یکی از فعالان فتنه با بهائیان منتشر و باعث تعجب و تأسف شد. این واقعه جای تعجبی ندارد. این خانم بهواسطه ملاقات بابهائیان در حقیقت از همسنگران دیروز و امروز خود ملاقات کرده و هر دو یک هدف را در ضربه زدن به نظام دنبال می‌کنند.

این کارشناس اظهار داشت: پس از هتک حرمت عاشورا در سال ۸۸ یکی از سران فتنه جمعیت هتاک را مردمی خداجوی معرفی نمود و م. ه از آقازاده‌های فعال در فتنه نیز به صورت مستمر با یکی از بهائیان شاخص در ارتباط بود.

سعدالدین گفت: ملاقات و ارتباط فعالین فتنه با عناصر بهائیت در حالی رخ می‌دهد که هر دو گروه یک هدف یعنی ضربه زدن به نظام را دنبال می‌کردند و این موضوع شاید زنگ خطری برای تدارک فتنه‌ای جدید باشد.

وی اظهار داشت: راهبرد و برخورد امام با فرق ضاله خصوصاً بهائیت باید چراغ راه همه از مسئولان تا مردم باشد. خصوصاً کسانی که گاه و بیگاه با ذکر خاطراتی از امام سعی در استحاله راه ایشان در اذهان نسل‌های آتی انقلاب دارند باید بیندیشند که فرزندانشان علی رغم توصیه پدر بر اشتباه خود پافشاری نموده و خوب است سلوک امام خمینی را در مواجهه با بهائیان برای فرزندان خود بازخوانی نمایند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها