خبرهای داغ:
مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی گفت: امسال با نزدیک شدن به ماه مبارک رمضان 17 گروه استهلال در استان مستقر می‌شود.
کد خبر: ۸۶۸۸۷۵۴
|
۱۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۸
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام سیدمحمد فخری اظهار کرد: امسال با نزدیک شدن به ماه مبارک رمضان 17 گروه استهلال در آذربایجان غربی مستقر می‌شود.

وی با بیان اینکه این گروه‌های استهلال در مناطق مختلف آذربایجان غربی مستقر می‌شود، تصریح کرد: تاکنون سه جلسه مشترک ستاد استهلال با علمای شیعه و سنی در استان تشکیل شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی با اشاره به تعداد افرادی که در این زمینه حضور خواهند داشت، ادامه داد: 100 نفر از علما، محققان و منجمان در قالب ستاد استهلال در مناطق مختلف استان برای دیدن ماه حضور خواهند داشت.

فخری از اعزام مبلغ به آذربایجان غربی خبر داد و افزود: ماه مبارک رمضان امسال همچون سال‌های گذشته شاهد حضور مبلغان در شهرها و روستاهای مختلف استان خواهیم بود.

وی با اشاره به تعداد مبلغان اعزامی به آذربایجان غربی در ماه مبارک رمضان تصریح کرد: یک‌هزار مبلغ دینی در مساجد و حسینیه‌های شهری و روستایی آذربایجان غربی برای تبلیغ دین اقدام خواهند کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی با بیان اینکه 300 نفر از این مبلغان از قم به استان اعزام شده‌اند، گفت: با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان تمام مساجد آذربایجان غربی غبارروبی خواهد شد.

ارسال نظرات