خبرهای داغ:
مسئول شجره طیبه صالحین سپاه بوکان:

امام خمینی (ره) با تفکر و اندیشه ناب خود احیاء گر دوباره اسلام بود

مسئول شجره طیبه صالحین سپاه بوکان گفت: امام حمینی (ره) یکی از روحانیون برجسته جهان اسلام بودند که با تفکر و اندیشه ناب خود باعث احیاء دوباره جهان اسلام شد و و صدها هزار نفر را نیز در سراسر جهان با مفاهیم اصلی اسلام آشنا کرد.
کد خبر: ۸۶۸۹۳۲۰
|
۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۶
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، مراسم سالگرد ارتحال رهبر کبیر انقلاب اسلامی با حضور پایوران سپاه بوکان، مردم و مسئولان شهرستانی در مسجد دار الحسان این شهرستان برگزار شد.

در این مراسم ماموستا عبدالرحمن شریفی در سخنانی، رهبر کبیر انقلاب اسلامی (ره) یکی از بزرگترین علمای عصر معاصر دانست و گفت: بی گمان با فقدان این بزرگ مرد تاریخ خله بزرگی در میان امت اسلامی شد.

وی افزود: امام حمینی (ره) یکی از روحانیون برجسته جهان اسلام بودند که با تفکر و اندیشه ناب خود باعث احیاء دوباره جهان اسلام شد و و صدها هزار نفر را نیز در سراسر جهان با مفاهیم اصلی اسلام آشنا کرد.

مسئول شجره طیبه صالحین سپاه بوکان به امنیت امروز کشور اشاره کرد و عنوان نمود: در حالی که تمام اطراف مرزهای ایران را چنگ و خشونت فرا گرفته است هر چهار گوشه کشور عزیزمان ایران در امنیت پایدار قرار دارد که تنها به برکت اندیشه های امام (ره) و در سایه رهبری داهیانه رهبر معظم انقلاب به ثمر رسیده است.

وی در ادامه به خصوصیات امام راحل (ره) اشاره کرد گفت: شجاعت، استقامت و پایداری در راه هدف از مهم ترین خصوصیات بارز رهبر کبیر انقلاب اسلامی بود که توانست انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند و آن را تداوم بخشید.

ماموستا شریفی افزود: اگر امروز فکر و اندیشه امام راحل را که همانا وحدت و اتحاد بین آحاد ملت است تقویت بخشیم و در جامعه جاری کنیم به نظام و انقلاب آسیبی وارد نمی شود.

وی در ادامه بر اجرای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اشاره کرد و گفت: اجرای امر به معروف و نهی از منکر وظیفه اسلامی و شرعی تمامی افراد جامعه بوده و باید به این امر مهم اسلامی توجه خاصی شود.

این مراسم معنوی با نثار فاتحه به روح امام خمینی و شهیدان انقلاب اسلامی ایران به پایان رسید.

ارسال نظرات