خبرهای داغ:
دفتر تشکل دانشجویی به مناسبت فرا رسیدن سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) بیانیه ای صادر و با آرمان های ایشان تجدید میثاق کردند.
کد خبر: ۸۶۸۹۳۲۵
|
۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۴
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، در این بیانیه آمده است:

خرداد ماه هر سال یاد آور بزرگ مردی است که شیوه ی گمشده ی حق طلبی را به جهان آموخت، یاد آور بزرگ مردی است که دو قطبی شوروی-آمریکایی در جهان را زدود و حکومت مردم سالاری دینی را آموخت.

در سالی که پر است از حوادث تلخ و شیرین،در سالی که حماسه سازی های مردم دشمن را به لرزه انداخته،در روزهایی که پر است درنده هایی که بر روی انسانیت دندان تیز کرده اند در روز هایی که ملت ها به واسته ی انوار امام(ره) بیدار شده اند و در روز هایی که دشمنان در فکر تفرقه افکنی میان مسلمانان هستند و سعی در بر افراشتن پرچم ظلم بر فراز حرمین میکنند. اینک دوباره بوی دلنشین خرداد می آید، بوی دلنشین خمینی و آزادی خواهی.امروز روزی است که کاروان ها به سوی فرزند شهید کربلا بار سفر بسته اند،به سوی آرمان های این بزرگمرد و شعار خود را در کلام وحی یافته اند. "واعتصمو بحبل الله جمیعا ولا تفرقوا"

بوی خرداد ماه نوید آزادگی مسلمانان جهان را با خود آورده است و اینک نوبت ما جوانان انقلابی است که در راه ترسیم شده ی امام راحل برای انقلاب و در سایه سار امام خامنه ای جانشین بر حق ایشان قدم برداریم و قله های علم،عمل و اخلاق را فتح نماییم.

اینک ما جوانان انقلابی باید خط فکری حقیقی امام مهربان امت را خط سیر عملکرد خود در زمینه ی تبیین آنچه که منجر رسیدن به دولت،جامعه و در نهایت تمدن اسلامی میشود قرار دهیم و در مقابل کسانی که سخنان آن فرهیخته را فراموش کرده اند قد علم کنیم.

طبق گفته ی امام(ره) اگر در این راه دیر بجنبیم اسلام آمریکایی از جلسات سیاسیون ظاهرالصلاح وابسته به آمریکا و نیز همین حوزه ها و دانشگاه ها چنان زیبا برای جامعه پابرهنگان تشنه ی عدالت ترسیم میگردد که همگی محکوم به فنا هستیم.

باید به این نکته توجه کنیم که هدف انقلاب تمدن اسلامی است و این هدف هیچگاه با روش های غربی محقق نخواهد گشت و راه رسیدن به آرمان های اسلامی تنها راه اسلامی آن است.

برای ایجاد تمدن اسلامی دوعنصر اساسی لازم است که عبارتند از «تولید فکر»و«پرورش انسان» که هر دوی این عناصر نیازمند آموزش صحیح مبتنی بر اسلام ناب،خط انقلاب و مکتب فکری امام راحل است،که خود یاد آور این سخن امام خامنه ای(مدظله العالی) است:«آموزش و پرورش سنگ بنای آینده ی کشور است». داشتن یک آموزش و پرورش توانمند لازمه ی هر توسعه اجتماعی است که نقش موثر و غیر قابل انکاری در شکل گیری شخصیت جوانان و نوجوانان ما دارد.

اکنون و درآستانه بیست و ششمین سالگرد عروج ملکوتی حضرت روح الله (ره) و نیمه خرداد که یاد آور به سوگ نشستن ملت ایران در غم فراق بنیانگذار انقلاب اسلامی و آغاز گر نهضت عظیم بیداری اسلامی است، علی رغم تلاش ها و توطئه های قدرت های سلطه طلب و ایادی آنان، اندیشه های حضرت امام (ره) در عرصه های ملی و جهانی درخشنده تر و اثر بخش تر گردیده و عاشقانش در جای جای میهن اسلامی ضمن تأسی به آرمان های الهی و اقتدا به سیره ولایی وی، با بزرگداشت یاد و خاطره آن مرد بزرگ، عشق و ارادت خود را به او به نمایش می گذارند. بی شک عزت و اعتلای امروز ایران اسلامی مرهون رهبری حضرت آیت ا... خامنه ای ( مدظله العالی ) و ثمره اقتدای مردم ایران به مکتب اسلام و سیره معمارکبیرانقلاب اسلامی است که فرمود: "پشتیبان ولایت فقیه باشید تا آسیبی به این مملکت نرسد."

جامعه دانشجویان انقلابی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره آن یار سفر کرده و نثار درود بیکران به ارواح طیبه شهدای قیام پانزدهم خرداد، اعلام میدارد که امروز جوانان ولایتمدار و انقلابی در خط مقدم دفاع از اندیشه امام و ولایت فقیه پایمردانه حضور دارند و با راهنمایی های رهبر فرزانه و محبوب حضرت آیت ا... خامنه ای (دامة برکاته) مسیر نورانی آن بزرگمرد تاریخ اسلام را استمرار میبخشند.

1- دفتر تحکیم وحدت دانشگاه صنعتی ارومیه

2-بسیج دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه ای دختران ارومیه

3-بسیج دانشجویی دانشگاه ارومیه

4-بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی ارومیه

5- بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان، پردیس علامه طباطبایی ارومیه

6- کانون مهدویت دانشگاه فرهنگیان پردیس علامه طباطبایی ارومیه

7- کانون انشا و نویسندگی دانشگاه فرهنگیان پردیس علامه طباطبایی ارومیه

8- کانون ایرانگردی و ایرانشناسی دانشگاه فرهنگیان پردیس علامه طباطبایی ارومیه

9-انجمن الهیات و معارف اسلامی دانشگاه فرهنگیان پردیس علامه طباطبایی ارومیه

10- انجمن پژوهشگری دانشگاه فرهنگیان ، پردیس علامه طباطبایی ارومیه

11-بسیج دانشجویی دانشگاه علمی و کاربردی بهزیستی ارومیه

12-هیئت جوانان حضرت قائم دانشگاه ارومیه

13-هیئت فاطمیه دانشگاه ارومیه

14-بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگ و هنر ارومیه

15-کانون قرآن دانشگاه صنعتی ارومیه

16-انجمن علمی راهنمایی و مشاوره دانشگاه فرهنگیان پردیس علامه طباطبایی ارومیه

17-بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور ارومیه

18-جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه ارومیه

19-کانون دفاع مقدس دانشگاه آزاد ارومیه

20-انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه ارومیه

ارسال نظرات