خبرهای داغ:

همایش تخصصی مداحان،شعرای آیینی و مدیران هیات مذهبی استان خراسان شمالی برگزار شد

کد خبر: ۸۶۹۱۴۸۵
|
۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج: قدوسی مسئول سازمان بسیج مداحان دراین همایش گفت:بیش از 400نفر خواهر برادر شاعر و مداح شرکت کرده اند که 50نفراز این افراد دوره عمومی تخصصی مداحی  از سوی مرکز آموزش مداحی سید الشهدا خراسان شمالی تحت آموزش می باشد که 24 نفر از این افراد موفق به دریافت گواهی پایان دوره شده اند و26 نفر نیز در حال گذراندن این دوره هستند.

دراین همایش فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خراسان شمالی سردار سید حسن مرتضوی گفت:امروز جبهه مقابل افقلاب اسلامی باتجربه ای بیش از 3000 سال مقابل اسلام صف آرایی کرده است.

ودر ادامه خطاب به شاعران و مداحان و پیر غلامان این همایش گفت:شما شاعران می توانید با اشعار و نقل وقایع معثر تاریخ اسلام باعث شوید دشمنان نتوانند با دین سازی جعلی و تقلبی اسلام را به حاشیه بکشانند.

درادامه این همایش روحانی و معنوی حجت اسلام و المسلمین وزیری از فضلای قم در جمع مداحان و شاعران و مدیران هیئات مذهبی گفت: یکی از وظایف اصلی این عرصه ایجاد حب به ولایت و ایمان به خدا در جامعه هدف مقابل است.

وی افزود کار هنری تسخیر دلها را در بر دارد.شما می توانید دراین عرصه جوانان را از حوادثی که امکان دارد به آنان صدمه وارد کند حفظ کنید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها