خبرهای داغ:
کد خبر: ۸۶۹۲۵۹۳
|
۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج: امام جمعه اسفراین در این مراسم  با عرض تسلیت به مناسبت سالروز ارتحال حضرت امام خمینی ره و قیام 15 خرداد گفت: قیام 15خرداد بسیار مهم و کار ساز بود که حضرت امام فرمودند  15 خرداد را برای همیشه عزای عمومی  اعلام می کنم.

حجت الاسلام محمدیان افزود: امام عزیز دارای نور بود و نور افکنی او ادامه داشت و امام جزو اولیای الهی بود و هرگز در بن بست قرار نمی گرفت.

وی با اشاره به خصوصیات اولیای الهی که امام راحل هم جزو آنهاست، خاطر نشان کرد: از ملامت نمی ترسید ،امام همیشه خودش رو مردمی و در میان مردم می دید، از طاغوت نمی ترسید و اصلا اهل حیرت زدگی نبود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان اسفراین تصریح کرد: انسان های بی مایه و ضعیف اگر الان تصمیمی بگیرند با یک تلفن و هیاهو  تصمیمشان عوض می شود.

وی گفت: کسی که بعنوان فرماندهی دینی قرار می گرید باید از انسان های مصمم  و غیر متحرک باشد.

حجت الاسلام  محمدیان با اشاره به محبوبت امام راحل گفت: امام راحل عمر حیاتش را براي خدمت گزاری می خواست  و وقتی برا طول عمر خود دعا می کرده به اولیای خود امام سجاد توجه می کرد  و می گوید خدمت زار ملت و بتوانم خدمت را تمام کنم.

وی افزود: امام انقدر بزرگ هستند که هرچی درباره شخصیتی امام بگویم کم گفته ايم.فرمانده سپاه اسفراین در این مراسم گفت:

حضرت امام بزرگ مرد تاریخ با فداکاری ،اسلام را  در عالم بشریت زنده کرده و ندا توحید و تکبیر را در سرتاسر جهان به گوش همه رساند.

سرهنگ دوم مهدی الهی راد افزود: حضرت امام بزرگ مردی نمونه و مرد کامل در پرهیزگاری  و خلوص واهل راز و نیار با خدا بود

وی  با اشاره به اصول حضرت امام راحل خاطر نشان کرد:اثبات اسلام ناب محمدی ،اعتقاد به اراده الهی و مردم ،حمایت از مستعضفان  و محرومین،قرار داشتن قرار داشتن در جبهه مقابل مستکبرین  و وحدت ملی و توجه به توطئه های تفرقه انگیز دشمنان از اصول حضرت امام ره بوده است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها