خبرهای داغ:
کد خبر: ۸۶۹۴۳۸۵
|
۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج: کاروان قرآنی شمیم وحی با حضور استاد حامد شاکرنژاد، قاری بین المللی قرآن کریم با سفر به شهرستان بجنورد در جمع زندانیان زندان بجنورد حضور یافت و محفل انس با قرآن در این زندان با تلاوت استاد حامد شاکرنژاد برگزار شد .

دراین محفل با حضور سردار مرتضوی فرمانده سپاه جواد الائمه خراسان شمالی ، حجت الاسلام قدرتی رئیس کل دادگستری استان ، صبوری رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح ، بلوکی مدیر کل زندانهای استان ، یاران دادستان دادسرای عمومی و انقلاب بجنورد ، حسین زاده رئیس زندان بجنورد مسئولین فرهنگی اداره کل ، زندان و جمع کثیری از مسؤولان و علاقه مندان به کلام وحی،آیات کلام الله مجید از سوی این قاری برجسته جهان اسلام تلاوت شد.

شاکرنژاد، قاری ممتاز بین اللمی در این مراسم، اظهار کرد: بهترین راه برای رسیدن به آرامش واقعی تلاوت و انس با قرآن است به همین دلیل نیز خداوند فرموده است: «أَلا بِذِکْرِ اللَّهِ تَطْمَئِنُّ الْقُلُوبُ؛ تنها با یاد خدا دل ها آرامش پیدا مى‏کند».
وی اضافه کرد: مؤمنان می توانند با تلاوت و انس با قرآن کریم دل و روح خود راآرام کرده و وقتی تک تک افراد جامعه با استفاده از قرآن در باطن خود به آرامش واقعی برسند، بدون شک جامعه نیز نورانی خواهد شد.
شاکرنژاد افزود: بدون شک اگر قرآن در سینه افراد و بطن جامعه جاری و ساری باشد آن افراد وجامعه نیز از گزند بلایای دنیوی واخروی مصون می ماند .
حجت الاسلام یزدان طلب مسئول کاروان قرآنی شمیم وحی درابتدای این محفل با اشاره به برگزاری طرح قرآنی شمیم وحی، خاطرنشان کرد: کار این کاروان فقط تلاوت قرآن کریم نیست بلکه این کاروان آمده تا شیوه جدید در تبلیغ ایجاد کند و این طرح ملی همزمان با ماه مبارک رمضان و با هدف ترویج قرآن، برپایی کرسی‌های تلاوت، سرکشی به محرومان و تکریم خانواده های معظم شهدا اجرا می‌شود.
یزدان طلب اضافه کرد: یکی از اهداف اساسی کاروان قرآنی و معنوی شمیم وحی استعدادیابی و ارائه آموزش قرآن در مناطق محروم کشور است که در این زمینه اقدامات قابل توجهی انجام شده است.
مسئول کاروان قرآنی شمیم وحی دیگر اولویت‌های کاروان و طرح شمیم وحی را کمک به تامین جهیزیه نوعروسان نیازمند و عمران و آبادانی مناطق روستایی و محروم و آزادی زندانیان جرایم غیرعمد نام برد و افزود امسال نیز در ماه مبارک رمضان این امر خیرخواهانه تداوم دارد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها