خبرهای داغ:
خبرگزاری بسیج: معاون فنی عمرانی شهرداری منطقه 6 در جلسه مشترک شهردار منطقه 6 با هیئت امنای شهرک شهید بهشتی، با اشاره به اینکه طی سال گذشته ارزش خدمات عمرانی منطقه 6 در شهرک شهید بهشتی حدود 450میلیون تومان بوده است گفت: با مجموع اقدامات عمرانی و نیز خدماتی، شهرداری منطقه 6 طی سال 94 در شهرک شهید بهشتی بالغ بر یک میلیارد تومان هزینه کرده است.
کد خبر: ۸۶۹۵۴۳۵
|
۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شهردای منطقه6 تبریز، نادر خیردوست، با اشاره به درخواست هیئت امنای این شهرک نسبت به انجام خدمات عمرانی افزود: با توجه به برنامه بودجه ای مصوب، امسال با اولویت جدول گذاری و خدمات فنی عمرانی برای معابر اصلی، در شهرک شهید بهشتی نیز اقدامات لازم صورت خواهد گرفت.

مدیر فضای سبز منطقه 6 نیز در خصوص شهرک شهید بهشتی گفت: آبیاری، سمپاشی و رسیدگی به وضعیت فضای سبز این شهرک در حد مسئولیت های قانونی صورت گرفته است.

مهدی عربشاهی، یادآور شد: در این محوطه حدود 9 هزار درخت و 5 هزار متر مربع فضای چمن کاری شده وجود دارد که رسیدگی به همه این مجموعه به علت هزینه های بسیار بالا، بدون همکاری شهروندان غیرممکن خواهد بود.

رحیم حسن پور، مسئول امور شهر خدمات شهری منطقه 6 نیز با اشاره به حصارکشی های غیرقانونی گفت: به زودی با هماهنگی و حکم مقامات قضایی و انتظامی، نسبت به جمع آوری حصارکشی های غیرقانونی و ساماندهی محوطه شهرک شهید بهشتی اقدام می شود.

مهندس سیاوش مکانی در ادامه این جلسه به همراه معاونان و مدیران شهرداری منطقه 6 از شهرک شهید بهشتی بازدید کرد.

وی در پاسخ به موارد مطرح شده از سوی هیئت امنای این مجموعه، به عزم مجموعه ی شورای شهر و شهرداری برای توسعه غرب تبریز اشاره کرد و گفت: حضور شخص جناب آقای دکتر نجفی شهردار محترم کلانشهر تبریز و اعضای محترم شورای شهر در جمع شهروندان شهرک شهید بهشتی نشان از این توجه دارد.

مکانی در پاسخ به موارد درخواست های هیئت امنای شهرک شهید بهشتی اظهار داشت: انتظار شهرداری از محلاتی که دارای شورای محلی یا هیئت امنا هستند این است که به عنوان یار و یاور مجموعه ی شهرداری، بسیاری از امورات مختلف از طریق آنها تسهیل شود.

وی در ادامه گفت: برای ساماندهی وضعیت ترافیکی ورودی این شهرک طرحی در حال مطالعه است که در صورت اجرایی شدن آن، بخش مهمی از مشکلات این مسیر رفع و حوادث ترافیکی در آن به حداقل خواهد رسید.
شهردار منطقه 6 در این بازدید دستورات لازم را برای رفع مشکلات شهرک شهید بهشتی صادر کرد.

انجام جدول گذاری معابر اصلی، تعمیرات ساختمان نگهبانی ورودی شهرک، رسیدگی به وضعیت آبنمای ورودی شهرک، ساماندهی فضای سبز، آبیاری و سمپاشی درختان و مبارزه با حیوانات موذی، نصب تجهیزات ورزشی و ایجاد فضای بازی برای کودکان، آسفالت و لکه گیری معابر و نیز ساماندهی مسجد شهرک شهید بهشتی از جمله مواردی بود که شهرداری منطقه 6 بر اساس درخواست اهالی و دستور مهندس مکانی نسبت به حل آنها اقدام خواهد کرد.

ارسال نظرات