سومین کبوترخونین بال حرم زینبی به لانه بازگشت؛
پیکر شهید مدافع حرم «حسین مشتاقی» بعد از یک اربعین به میهن بازگشت و پاسداران لشکر عملیاتی 25 کربلا سپاه مازندران با یار دیرین و مشتاق مدافع حرم وداع خواهند کرد.
کد خبر: ۸۶۹۷۷۳۴
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، با تائید خبر بازگشت پیکر پاک شهیدی دیگر از جبهه مقاومت اسلامی از منطقه خان طومان سوریه، همرزمان و پاسداران لشکر عملیاتی 25 کربلا برای آخرین بار با یار دیرین خود وداع خواهند داشت.
 
مسئول روابط عمومی و تبلیغات لشکر عملیاتی 25 کربلا در گفتگو با خبرنگار بسیج سپاه کربلا ضمن تبریک و تسلیت مجدد شهادت پاسدار دلاور اسلام حسین مشتاقی گفت: بالاخره پس از تحمل مدتها غم هجران یاری رسانان ندای «یاللمسلم»، پیکر آلاله ی سرخ مکتب سید الشهداء (ع) از سرزمین شام به میهن بازگشت تا یادآور اسارت نهضت زینب(س) گردد.

این مسئول اشاره کرد: همرزمان و پاسداران سپاه مازندران قبل از ظهر امروز این بار با پیکر پاک شهید مشتاقی وداع کرده و با این شهید میثاق می بندند که هرگز از راه ترسیم شده اسلام راستین، مقاومت، یاری مظلومان و مقابله با دشمنان انسانیت و دین فاصله نخواهند گرفت.
 
وی خاطر نشان کرد : پاسداران و بسیجیان دلداده به مکتب ایثار و شهادت، در حضور پیکر شهید مشتاقی عهدی دوباره با مقام عظمای ولایت خواهند بست و بر همراهی قائد عظیم الشان جهان اسلام تا آخرین قطره خون خود استوار خواهند ماند.

انتهای پیام/  
ارسال نظرات
پر بیننده ها