خبرهای داغ:
حجت الاسلام منفردی در نشست تبیین شایستگی های پاسداری در جمع کارکنان و پاسداران این ناحیه ضمن تشریح شاخصه ها و معرف های آن گفت: الگوی پاسداران عزیز امام حسین (ع) و شهدای گرانقدر است.
کد خبر: ۸۶۹۷۸۶۹
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ حجت الاسلام منفردی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه شیروان در نشست تبیین شایستگی های پاسداری در جمع کارکنان و پاسداران این ناحیه ضمن تشریح شاخصه ها و معرف های آن گفت: الگوی پاسداران عزیز امام حسین (ع) و شهدای گرانقدر است.

منفردی معرفت و ایمان،عبودیت و عمل صالح،اصالت و نجابت خانوادگی،اعتقاد و التزام عملی به ولایت فقیه،تقوا پرهیزگاری ، شایستگی های اخلاقی،پرهیز از تجملات و دنیاگرایی،بصیرت و عمل انقلابی و تعامل و روابط اجتماعی و سازمانی را از جمله شاخص های یک پاسدار شایسته دانست.

وی با بیان اینکه یک پاسدار باید خداشناس و خداترس باشد گفت: انجام مستحبات از ویژگی های ذاتی یک پاسدار است چراکه اگر ما مستحبات را انجام ندهیم دیگران در واجبات خود سهل انگاری می کنند و اگر ما روزی به واجبات اهمیت ندهیم مطمئن باشید مردم عادی به دنبال محرمات خواهند رفت.

حجت الاسلام منفردی رعایت بیت المال،اجتناب از غیبت و تهمت و محاسبه نفس را از دیگر ویژگی های پاسداران برشمرد و گفت: نه تنها یک پاسدار در اعتقاد و ایمان و اخلاق و تقوا شاخص است بلکه خانواده اش نیز باید به لحاظ حجاب و ظواهر اسلامی، تقید به درآمد حلال پدر،اشتهار به دینداری و طرفداری از نظام و ولایت سرآمد فامیل و محله باشند.

منفردی پاسداری را مقدس خواند و از پاسداران خواست تا از پاسداری خود خوب پاسداری کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها