خبرهای داغ:
امام‌جمعه گرمه

آمریکا بزرگ‌ترین ناقض حقوق بشر به شمار می‌رود

کد خبر: ۸۷۰۴۹۹۷
|
۱۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج : حجت الاسلام تاتاری امام‌جمعه گرمه در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه ضمن تقدیر از حضور مردم در راهپیمایی روز قدس اظهار داشت: قدس روز اسلام و روز فریادخواهی مسلمانان در دفاع و حمایت از مردم مظلوم فلسطین است.

وی افزود: روز قدس روزی مهم در تقویم کشورهای اسلامی است که با دوراندیشی و عمق نگاه و تفکر حضرت امام (ره) ایجاد شد تا توجهات جهانی را به سمت مسئله فلسطین و اشغالگری رژیم غاصب صهیونیستی جلب کند.

حجت الاسلام تاتاری خاطرنشان کرد: رژیم نامشروع و غاصب صهیونیستی سال‌هاست که با حمایت کشورهای استکباری نظیر آمریکا، انگلیس در سرزمین فلسطین حضور دارد و علاوه بر غصب کشور مردم مظلوم این دیار، به قتل و کشتار آن‌ها نیز اقدام می‌کند.

وی همچنین به حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس اشاره و اظهار کرد: این حضور دارای معانی بسیاری برای استکبار و در رأس آن‌ها آمریکا و اسرائیل است.

امام‌جمعه گرمه گفت: حضور پرشور و حماسی مردم آن‌هم در این هوای گرم و با زبان روزه دارای پیام‌های زیادی برای استکبار و حامیان آن‌هاست و اینکه در چنین روزی میلیون‌ها مسلمان فریاد ظلم‌ستیزی سرمی دهند نشانگر رو به اتمام بودن عمر رژیم جعلی صهیونیسم است.

وی در ادامه به هفته حقوق بشر آمریکایی و سالروز حمله ناوگان هوایی آمریکا به هواپیمای مسافربری کشورمان در سال ۶۷ و بر فراز آب‌های نیلگون خلیج‌فارس اشاره و اظهار کرد: این تنها نمونه‌ای از جنایات آمریکا علیه کشورمان است.

خطیب نماز جمعه گرمه بیان داشت: حقوق بشر آمریکا در قتل و کشتار و تجاوز به دیگران نمود پیدا می‌کند و کشوری که بزرگ‌ترین مدعی حقوق بشر دنیاست درواقع بزرگ‌ترین ناقض آن به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه نتیجه فتواهای علمای یهود، ایجاد داعش در منطقه بود تصریح کرد: برخی از علمای یهود مانند حماری هستند که تنها کتاب حمل می‌کنند و این افراد هیچ فهمی از کتب آسمانی و متون آن ندارند.

حجت‌الاسلام تاتاری گفت: متأسفانه امروز عده‌ای در داخل کشور به دنبال بزک کردن چهره آمریکا هستند و افرادی که در سال ۸۸ با کفش در نماز جمعه حضور یافتند و در ماه رمضان با بطری آب در خیابان حاضر شدند از جمله همین افرادند.

وی با بیان اینکه مبارزه جبهه حق علیه باطل پایان‌پذیر نیست افزود: امروز همه مسلمانان و بخصوص مردم و مسئولین نظام جمهوری اسلامی بایستی در برابر فتنه‌ها و نقشه‌های دشمن هوشیارانه عمل کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها