خبرهای داغ:
سرهنگ علی اصغر امیری به مناسبت ماه مبارک رمضان و در راستای اشراف فرماندهی از روند اجرایی شدن برنامه های ابلاغی و برنامه های معنوی حوزه های مقاومت بسیج این شهرستان بازدید کرد.
کد خبر: ۸۷۰۵۰۸۳
|
۱۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ سرهنگ علی اصغر امیری فرمانده سپاه ناحیه شیروان به مناسبت ماه مبارک رمضان از روند اجرایی شدن برنامه های ابلاغی و برنامه های معنوی حوزه های مقاومت بسیج این شهرستان بازدید کرد.

امیری این بازدید و سرکشی را  در راستای اشراف فرماندهی و شناخت دقیق و شناسایی حوزه ها و مدیران برتر در حوزه بسیج عنوان کرد و گفت: اشراف مبنایی برای تصمیم گیری و قضاوت محسوب می شود.

وی با بیان این مطلب که پایگاه های بسیج برتر باید به عنوان الگو مطرح شوند افزود: الگو سازی و الگو شدن از اهداف اشراف فرماندهی است.

سرهنگ علی اصغر امیری گفت: امروزه انقلاب اسلامی ایران الگویی برای جهان شده است و این به خاطر رهبری حکیمانه امام خامنه ای است که بعنوان یک الگو برای ما پاسداران و بسیجیان است.

امیری تصریح کرد: سرکشی و نظارت از حوزه های مقاومت و پایگاه ها یکی از راه های شناسایی و انتقال تجربیات موفق بین بسیجیان نیز هست که سبب می شود سریعتر به اهداف مورد نظر رسید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها