نماینده سابق مجلس در گفتگو با «بسیج»:
نماینده دوره نهم مجلس گفت: جامعه ما آزاد است ولی این دلیل نمی شود که عده ای بخواهند حرمت ها را ازبین ببرند قوه قضائیه و دولت باید پشتیبان نیروی انتظامی باشند تا با هنجار شکنی ها برخورد شود.
کد خبر: ۸۷۰۶۲۷۰
|
۱۵ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۹
مهدی عیسی زاده نماینده دوره نهم مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج با اشاره به وضعیت بدحجابی در جامعه و بدتر شدن آن در فصل تابستان گفت: قوه قضائیه و دولت باید پشتیبان نیروی انتظامی باشند تا با هنجار شکنی ها برخورد شود.

عیسی زاده افزود: جامعه ما آزاد است ولی این دلیل نمی شود که عده ای بخواهند حرمت ها را ازبین ببرند، باید احترام انقلاب و خانواده شهدا را نگه داشت.

وی تصریح کرد: ملت ایران فهیم است اگر مسئولان از کانال ها ی منطقی مطالبی را برای آنها بیان کنند یقینا احترام این همه شهید را رعایت می کنند ولی متاسفانه مسئولان به این موضوع اهمیت نمی دهند و هیچ تذکر و یا درخواستی از مردم در این خصوص ندارند.

نماینده سابق مجلس اظهار داشت: جای هدایت مردم توسط مسئولان خالی است همه باید به میدان بیایند وزارت ارشاد و آموزش و پرورش و حوزه های علمیه باید برای مبارزه با بدحجابی کاری کنند.

وی گفت: اگر هر اداره ای تذکر دهد و از طریق فرهنگ سازی در این مسیر قدم بردارد وضعیت حجاب خوب می شود ولی مشکل اینجاست که مسئولان در این خصوص جهادی عمل نمی کنند.

ارسال نظرات