فعالیت 49 مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سطح استان مرکزی
رئیس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی فعالیت‌های کانون را در حوزه کودک تخصصی دانست و گفت: کانون پرورش فکری کودک و نوجوان به لحاظ رسالت فرهنگی فراگير و جذب کودکان و نوجوانان نقش موثری در توسعه فرهنگی و تربيتی جامعه دارد و مهم‌ترین رسالت این مرکز تربیت جوان تراز اسلامی ایرانی است.
کد خبر: ۸۷۰۸۲۳۲
|
۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۰

جهانبخش قنبری در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج استان مرکزی، با اشاره به فعالیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی در ایام فراغت اظهار داشت: پرکردن اوقات فراغت فرزندان به نحو مطلوب از دغدغه‌های خانواده‌ها به ویژه در ایام تابستان محسوب می‌شود.

وی افزود: فعالیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در راستای پر کردن ایام فراغت است که در این راستا نه تنها در فصل تابستان که در طول سال فعالیت‌های خود را برای پر کردن اوقات فراغت کودکان و نوجوانان به نحو ویژه و به شکل هدفمند به کار گرفته است.

رئیس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی تصریح کرد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تخصصی‌ترین ارگانی است که با بیش از 50 سال تجربه کار تخصصی در حوزه کودک و نوجوان همواره با بهره‌گیری از مربیان متعهد، کارآزموده و متخصص در زمینه ارتقاء رشد فکری و معنوی کودکان و نوجوانان فعالیت داشته که مورد استقبال خانواده‌ها نیز قرار گرفته است.

قنبری ادامه داد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی با دارا بودن 44 مرکز ثابت، 2 مرکز سیار روستایی و 3 مرکز پستی خدمات خود را به شکل رایگان به جامعه هدف خود ارائه می‌دهد.

وی افزود: امسال با توجه به اینکه ایام فراغت کودکان و نوجوانان همزمان با ماه مبارک رمضان بود فعالیت‌های ویژه‌ای از جمله جمع‌خوانی قرآن، برگزاری نماز جماعت و همچنین برگزاری مراسم افطاری با همیاری کودکان و نوجوانان صورت گرفت که در راستای ترویج فرهنگ دینی و اسلامی گام برداشته شد.

رئیس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی بر ضرورت کیفیت‌بخشی به فعالیت‌های مراکز فرهنگی و هنری کانون استان تاکید کرد و گفت: ایجاد ارتباط با سایر ارگان‌هایی که در حوزه اوقات فراغت فعالیت دارند در بحث پرکردن این اوقات به نحو مطلوب و هدفمند موثر خواهد بود.

قنبری با اشاره به فعالیت‌های تخصصی این مرکز در راستای تربیت نسل آینده کشور گفت: درخواستی که از سایر ارگان‌هایی که در حوزه اوقات فراغت کودکان و نوجوانان برنامه‌های فرهنگی خاصی را اجرایی می‌کنند درخواست داریم که این امر را به متخصصان واگذار کرده و این سازمان را در راستای اهداف خود حمایت کند.

وی افزود: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به شکل تخصصی در حوزه کودکان و نوجوانان فعالیت داشته و تلاش دارد تا شهورند مطلوبی را تحویل جامعه دهد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات