خبرگزاری بسیج:بسیج جامعه زنان پیشوا در بیانیه خود به مناسبت هفته عفاف و حجاب، با تأکید بر این که دشمنان اسلام به دنبال کمرنگ کردن عفاف و حیا و نابودی حجاب زن مسلمان ایرانی هستند
کد خبر: ۸۷۰۹۰۹۵
|
۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان تهران به نقل از  روابط عمومی سپاه ناحیه مقاومت بسیج پیشوا:

متن کامل این بیانیه به این شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم»

در رهگذر تاریخ آنجا که دست غارتگر و متجاوز دشمن, فرهنگ و ناموس مارا نشانه گرفت چه بسیار مردان نیکی که سرسختانه همت کردند تا مردانه در این جنگ نابرابر ایستادگی کنند و از عفت زن مسلمان که دستاویز بی حرمتی اجانب شده بود دفاع کنند.خون های بسیاری در این دفاع ریخته شد و جوانمردان وطن غیرت گماشتند تا با پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی حرمت زن مسلمان ایرانی به او برگردانده شد.

اما از آنجا که خدعه و نیرنگ دشمنان اسلام هیچگاه پایان نمی پذیرد این بار از جناحی دیگر وارد شده اند تا با کمرنگ نمودن عفاف و حیا، حجاب را از زن مسلمان ایرانی بگیرند.

اینک ما زنان و دختران , در هفته ای که نام حجاب را به خود گرفته بیعتی دوباره با مادرمان حضرت زهرای مرضیه (سلام الله علیها) می بندیم که تا جان در بدن داریم از حریم عفت فاطمی و حجاب زینبیمان دفاع کنیم و به دشمنان ناموس اسلام می گوییم:

ما دختران همواره با الگو برداری از زندگی و پوشش زنان بزرگ و حماسه ساز تاریخ، به دنیا ثابت خواهیم کرد که وارثان به حق آنانیم.

از همه ی مسئولین نهادهای مربوط به زنان و ارزش های اسلامی و حجاب و عفاف عاجزانه تقاضا داریم تا در جهت رشد فرهنگ عفاف و حجاب پیرو منویات مقام معظم رهبری کوشاتر باشند.

از همه ی اصناف پوشاک و منسوجات عاجزانه استدعا داریم تا در جهت حفظ شئونات اسلامی و پوشش مناسب با طراحی صحیح اسلامی، البسه ی مورد نیاز و پسند جامعه ی اسلامی را به معرض فروش بگذارند تا زن مسلمان نیازمند و سرگردان مجبور به انتخاب پوششی نشود که سطح اجتماع را به خطر بیافکند.

در آخر با همه ی شهدای مدافع حرم عهد و پیمان می بندیم تا جان در بدن داریم پاسدار خون آنان با حفظ حریم فاطمی باشیم تا پرچم شهدا را بر دوش به انقلاب حضرت صاحب الامر برسانیم.


والسلام من تبع الهدی

دفتر بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پیشوا

ارسال نظرات