رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر:

حمایت از برنامه های قرآنی دانشجویان اولویت شورای فرهنگی است

خبرگزاری بسیج: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر، حمایت از برنامه های قرآنی دانشجویان را از برنامه های اولویت دار شورای فرهنگی این دانشگاه برشمرد.
کد خبر: ۸۷۱۸۲۵۸
|
۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، نادر اسدی، گفت: برگزاری دومین نشست شورای قرآن و عترت واحدهای دانشگاهی استان آذربایجان شرقی را فرصتی مغتنم برای برنامه ریزی مناسب در جهت توسعه فعالیت های فرهنگی و قرآنی ذکر کرد و افزود: این دانشگاه آمادگی دارد در برنامه های قرانی واحدهای دانشگاه آزاد استان مشارکت کند.

رئیس شورای فرهنگی واحد اهر از طراحی نرم افزار جدید از سوی کارشناسان فنی این دانشگاه جهت برگزاری آزمون آنلاین برای برنامه های فرهنگی و قرآنی خبر داد و افزود: دراین راستا این دانشگاه آمادگی دارد تجربیات فنی خود را در اختیار سایر واحدها قرار دهد.

این مقام مسئول توسعه فرهنگی را زیربنای توسعه سایر بخش ها عنوان و بیان کرد: در این دانشگاه گام های موثری در حوزه فرهنگی و ترویج مسائل دینی و قرانی برداشته شده و طی سالجاری برنامه ریزی کرده تا با برنامه های تشویقی و تناسب با نیازها و خواسته های جوانان برنامه های قرانی و فرهنگی متنوعی را همراه با اردوهای مختلف تفریحی و سیاحتی و زیارتی تدارک دیده تا این عزیزان در کنار فعالیت های قرآنی از سایر برنامه تدارک دیده شده بهره مند شوند.

نادر اسدی همچنین از راهیابی یک استاد و یک دانشجوی واحد اهر به مسابقات سراسری قرآن و عترت خبر داد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها