خبرهای داغ:
جلسه برنامه ریزی استقبال از خادمین امام علی بن موسی الرضا علیه السلام و پرچم رضوی به مناسبت دهه کرامت در دفتر امام جمعه شهرستان گیلانغرب برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۱۸۷۷۲
|
۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلانغرب؛ جلسه  هماهنگی برنامه ریزی استقبال از خادمین امام علی بن موسی الرضا علیه السلام و پرچم رضوی به مناسبت دهه کرامت در دفتر امام جمعه شهرستان  گیلانغرب برگزار گردید در این جلسه جهت باشکوه برگزار شدن این مراسم معنوی تاکید شد.

امام جمعه شهرستان گیلانغرب در این جلسه  ضمن اشاره به برکات معنوی حضور کاروان خدام و پرچم متبرک امام رضا .ع. در شهرستان، انرا برکتی معنوی برای مردم گیلانغرب عنوان کرد و اظهار داشت:دشمن امروز در دکترین ضد فرهنگی و دینی خود مدام در صدد بروز سازی ابزارهای خود میباشد و آنچه ضرورت داردترویج  بیش ازپیش فرهنگ معنوی و دینی وتوجه به آموزه های اسلامی در مقابله با انهاست.

 

حجت الاسلام و المسلمین محمد طه مهری  در خصوص تاریخ و زمان حضور این کاروان در گیلانغرب ابراز داشت:عصر روز 19مرداد ماه جاری، مردم گیلانغرب  از کاروان خدام حامل پرچم بارگاه مطهر حضرت امام رضا (ع) در مصلای مسجد جامع شهر  میزبانی خواهند کرد.

  همزمان با ورود این کاروان معنوی به گیلانغرب  علاقمندان و عاشقان اهل بیت عصمت و طهارتی میتوانند دلنوشته ها ، تصاویر و سوزه های خود از این میزبانی را به ادرسی که متعاقبا از سوی پایگاه خبری تحلیلی مطلع الفجر اطلاع رسانی خواهد شد ارسال نمایند تا علاوه بر برخورداری از جوایز و هدایای ارزنده قدمی ارزشی  را در نشر و انعکاس این رویداد  در شهرستان برداشته باشند.

 
ارسال نظرات