خبرهای داغ:
خبرگزاری بسیج: فرمانده سپاه کلیبر در نشست روشنگری بسیجیان عشایر بخش آبش احمد که در قشلاق لمه درق برگزار شد، گفت: عشایر نقش خود را در انقلاب اسلامی به شایستگی انجام دادند.
کد خبر: ۸۷۱۹۳۲۳
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، حسین حاتمی با اشاره به اینکه از مناطق مختلف و دور افتاده ایران شهدای زیادی تقدیم انقلاب شده، افزود: امروزه در عراق و سوریه برخی از شهرهایی که داعش به آن ها تسلط یافته، متاسفانه حتی تا ورود این گروه تروریستی به دروازه شهر کوچکترین مقاومتی صورت نگرفته در حالیکه در دفاع مقدس چنین نبود.

وی ادامه داد: در دفاع مقدس تا صدای پای دشمنان در دورترین و جنوبی ترین نقطه این سرزمین شنیده می شد همه مردم ایران و از اقشار مختلف به خصوص از عشایر به اقیانوس غیرت ایرانی و اسلامی پیوسته و عرصه را بر دشمنان تنگ می کردند که شهدایی همچون اسدالهی، نصیرپور و خلقی از این طیف بودند.

حاتمی با بیان اینکه این مقاومت و استقامت در مکتب اباعبدالله الحسین(ع) شکل گرفته، خاطرنشان کرد: پرورش جوانان بسیجی و شهادت پیشه همچون شهدای مدافع حرم، عزت و شرف این سرزمین و ملت را پایدار کرده که باید شکر گزار این نعمت و موهبت الهی باشیم.

وی در سخنان پایانی خود، با اشاره به ماهیت انقلاب اسلامی، تصریح کرد: ویژگی های متمایز انقلاب اسلامی در قدرت معنوی آن و رهبری بی بدیل امام خمینی(ره) و امام خامنه ای(مدظله العالی) و همراهی ایثارگرانه ملت به خصوص شهدا و ایثار گران نهفته است.

ارسال نظرات