خبرهای داغ:
امام جمعه قصرشیرین با اشاره به اقامه نخستین نماز جمعه به امامت آیت الله طالقانی در سال 57 گفت: نماز جمعه نمایشی از قدرت سیاسی، اجتماعی و فرهنگی و یکی از برکات بزرگ انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۸۷۱۹۵۹۰
|
۰۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از قصرشیرین، حجت الاسلام علی ملکی در خطبه های نماز جمعه این هفته قصرشیرین با اشاره به فرمایش نورانی امام راحل که فرمودند 'نمازجمعه سنگر است، سنگرها را پر کنید' گفت: باید در راستای باشکوه برگزار کردن این پایگاه دینی همه تلاش کنند زیرا که نماز جمعه قلب فرهگی هر شهرستان است.
وی بر لزوم اتخاذ راهکار درست و اصولی با هدف جلب و جذب و شرکت بیشتر قشر جوان جامعه در آیین عبای سیاسی نماز جمعه تاکید کرد و اظهارداشت: خطبه های نماز جمعه بسیاری از توطئه های دشمنان را نقش برآب می کند.
وی بیان کرد: آیین عبادی سیاسی نماز جمعه در تقویت باورها و اعتقادهای دینی مردم نقش موثری دارد و تفکرهای شیطانی دشمنان را در ضربه زدن به نظام اسلامی خنثی می کند.
امام جمعه قصرشیرین ادامه داد: نظام اسلامی بر پایه اعتقادهای مذهبی شکل گرفته است و بر همین اساس شرکت گسترده مردم در آیین عبادی سیاسی نمازجمعه در تقویت پایه های دینی کشورمان موثر است.
حجت الاسلام ملکی ، راز ماندگاری انسان ها به ویژه مومنان را اخلاق نیک و پسندیده ، احترام گذاشتن به مردم و خوش خلقی ذکر و همگان را به رعایت این خصوصیت مورد تاکید خداوند و رسول خدا توصیه کرد.
وی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به 9 مرداد روز اهدای خون و همچنین کارآفرینی ، بر لزوم توجه بیشتر مسوولان به مراکر فنی و حرفه ای برای ایجاد اشتغال پایدار و توسعه در جامعه تاکید کرد.
ارسال نظرات