خبرهای داغ:
عضو شورای افق آینده اذعان کرد: با تغيير دولت ها رويكردها نسبت به رسانه ها هم تغيير مي كند و در اين جناح بندي و نگاه حزبي و جرياني بسياري از آنها آسيب پذير مي شوند.
کد خبر: ۸۷۲۰۰۷۰
|
۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۷

به گزارش خبرگزاري بسيج در قزوين،احمدخورگامی عضو شورای افق آینده در دیدار معاونین روابط عمومی سپاه صاحب الامر(عج)قزوین بیان کرد: رسانه هاي مكتوب استان داراي مشكلات فراواني هست و هيچ كس هم به داد رسانه ها نمي رسد.

وی بیان کرد:  با تغيير دولت ها رويكردها نسبت به رسانه ها هم تغيير مي كند و در اين جناح بندي و نگاه حزبي و جرياني بسياري از آنها آسيب پذير مي شوند.

خورگامی ادامه داد: در حال حاضر ما  توان انتشار نداريم ،چندين هفته متوالي است  كه 4 صفحه اي منتشر مي شود، يارانه كاغذي كه بايد 10 ميليون تومان مي گرفتيم مبلغ 700000 تومان گرفتيم كه هزينه  يك مرحله چاپ هم نمي شود.

رسانه مكتوب در  استان داريم  كه هم از طرف دولت و هم صنايع  پشتيباني مي شود/ مديركلي كه 8 سال در دولت قبل مدير بود بلافاصله دستور قطع كمك ها در بحث آگهي ها را به افق آينده،كيهان، رايحه مهر و.. صادر مي كند؟؟؟؟!!!

عضو شورای افق آینده تشریح کرد: با تغيير دولت شاهد بوديم كه مديركلي كه 8 سال در دولت قبل مدير بود بلافاصله دستور قطع كمك ها در بحث آگهي ها را به افق آينده،كيهان، رايحه مهر و.. صادر مي كند.

            با تغيير دولت ها رويكردها نسبت به رسانه ها هم تغيير مي كند

این مسئول اظهار کرد: وقتي اداره ارشاد آگهی ثبتی به رسانه های منتسب به دولت بيش از 5000000تومان آگهي ثبتي داده مي شود كجايش عدالت است؟ ما معيار هايمان بر اساس  انقلاب و امام و شهدا  مي باشد  هر شماره انتشار  نشريه براي ما بيش از 1800000تومان هزينه دارد، در اين شماره با 100000تومان آگهي كه آن هم معلوم نيست چند ماه بعد پرداخت شود  به چاپ خانه  مي فرستيم.

تا به امروز مسئولين  نسبت به وضعيت رسانه ها هيچ  اقدام عملي نكرده اند

خورگامی با اشاره به عملکرد مسئولیننسبت به رسانه ها تبیین کرد: تا به امروز مسئولين  نسبت به وضعيت رسانه ها هيچ  اقدام عملي نكرده اند. اما  اين حرف  بنده  براي خوشايند كسي نيست !!

وی با بیان اینکه نیاز به همکاری سپاه پاسداران می‌باشیم، عنوان کرد: ما از سپاه  پاسداران مي خواهيم كه براي گذر مطبوعات ارزشي از اين بحران كمك كنند، پس از انقلاب سپاه تكيه گاه ملت و مظلومان بوده است  همانگونه كه در بحث  اقتصاد مقاومتي و بسيج سازندگي  وارد شده است.

وی افزود: ما رسانه ها باز هم شاهد بوديم در مرحله بحران  رسانه ها كه مسئولان امر آن را رها كردند و بيشتر شعار گونه برخورد شده است سپاه  پاسداران  وارد صحنه مي شود و عليرغم وظيفه ذاتي خود  اميد و استمرار حيات را به ما در اين تنگنا گوشزد مي كند.

عضو شورای افق آینده تشریح کرد: سپاه مي تواند با  احداث يك چاپخانه و استفائده از نيروي  سربازي  كار چاپ را انجام دهند و رسانه ها هم علاوه بر قبول هزينه كاغذ  فقط در برابر هزينه چاپ يك صفحه را به طور كامل در اختيار سپاه استان قرار دهند و خدمات  اين نهاد انقلابي را با رويكرد آرماني در افكار عمومي باز نشر دهيم.

در شوراي همفكري رسانه ها با سپاه استان، دغدغه ها و راه حل هاي خود را براي بهتر شدن تعامل با سپاه بيان كنند  

در ادامه سرهنگ پاسدار سيد حسين حسيني نسب  معاونت روابط عمومی سپاه استان قزوین ضمن تشكر از همكاري افق آينده با سپاه استان و بسيج گفت: در شوراي همفكري رسانه هاي استان با سپاه  كه به زودي تشكيل مي شود علاوه بر استفاده از راه حل ها انتقادات  مي توانيد نظر خود را  ارائه دهيد.

      با تغيير دولت ها رويكردها نسبت به رسانه ها هم تغيير مي كند

 وی افزود: مورد بعدي شهداي شاخص كشوري و استان است كه شهيده بسيجي رقيه رضايي به عنوان شهيد شاخص كشور  از قزوين مي باشد و شاخص شهداي استاني هم شهيد قدرت الله چگيني است  از شما تقاضامنديم كه به صورت اصولي به آن پرداخته شود.

 این مسئول در خاتمه تاکید کرد: مرحله ديگر باز نشر خدمات سپاه و بسيج در عرصه هاي مختلف  براي مردم در سانه‌ها است، از جمله راهيان نور، فعاليت هاي بسيج سازندگي ، اردوهاي هجرت، است  سپاه دست نياز به سوس رسانه ها براي تبيين اين خدمات  به سوي رسانه ها دراز مي كند.

1002/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها