خبرهای داغ:
کارشناس مسائل سیاسی گفت: مسئولین ایرانی هرگز در برابر آمریکا و زیاده خواهی هایش سکوت نکرده اند، زمانی رخ می دهد.
کد خبر: ۸۷۲۰۶۳۱
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۶

جلال فارسی کارشناس مسائل سیاسی در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، پیرامون حقوق بشر آمریکایی ضمن بررسی ابعاد مختلف حقوق بشر از دیدگاه آمریکا اظهار کرد: به نظر می رسد جمهوری اسلامی و انقلاب ایران آمریکا را در نقطه حقوق بشر بیش از هر موضوع دیگری مورد تحدید قرار داده است ، آمریکا و به صورت کلی کشور های استبدادی نیز از همان نقطه مورد ضربه قرار می دهد.

وی ادامه داد: مهمترین نقطه ضعف آمریکا خوی استکباری و ظالمانه آنها و تهاجم به حقوق بشر است و چون ایران اسلامی و عقاید انقلابی اش این نقاط را مورد تاکید قرار می دهند و در خصوص آن روشنگری می کنند لذا آنها می خواهند که این مسئله کمتر دیده شود.

جلالی تبیین کرد: نسل کشی سیاه پوستان، قتل های وحشتناک در زندان گوانتانامو و بسیاری رفتار دیگر نشان می دهد که آمریکا برای انسان ها و ارزش‌های انسانی ارزش خاصی قائل نیست؛ برپایی بیش از 100 مرد کودتا و دخالت در حق تعیین سرنوشت کشور ها نشان گر عمق بی توجهی به سایر انان ها می باشد.

وی توضیح داد: حقوق بشر، دموکراسی و آزادی کلمات کلیدی است که آمریکا از آنها به عنوان حربه استفاده می کند و با سو استفاده از آنها یه عنوان سزپوشی روی اعمال خود بهره می برد.

این کارشناس مسائل سیاسی با بیان مثالی عنوان کرد: آمریکا مانند دزدی است که در میان هیاهوی دزد را بگیرید بلند تر از همه فریاد می زند تا به این وسیله توجه ها را از خود بردارد

فارسی خاطر نشان کرد: آمریکایی ها می خواهند در تمام مسائل ایران را متحم جلوه دهند دقیقا همان کاری که وریز امور خارجه عربستان در قبال ایران انجام داد و با توجه به جنگی که در یمن راه انداخته اند ایران را حامی تروریست  می نامد.

وی در ادامه این گفت وگو یادآور شد: صهیونیست ها می خواهند که علم در بهترین و کاملترین شکل آن، تروت در بیشترین حجم و همه رسانه های جهانی تحت سیتره آنها باشد و برای به دست آوردن این هر سه از هیج اقدامی فروگذار نیستند، آمریکا نیز در به دست آورددن این امکانات آنان را یاری می کنند؛ صهیونیست ها نه تنها در داخل مرزهای فلسطین که در هر جایی که حضور دارند دشمن خدا و دین خدا هستند.

فترسی توضیح داد: با آن حجم تجهیزات و دارایی طبیعی به نطر می رسد که بتوانند حقوق بشر را تحت الشعاع خواسته های خود قرار دهند و خواسته های خود را بر شرافت انسانی ترجیح دهند و در برخی زمینه ها نیز موفق بوده اند.

وی افزود: در کنار همه اینها باید خواست خداوند و قدرتش نیز مورد توجه باشد چرا که خداوند یاری گر نیکو کاران و خیر خواهان خواهد بود و همیشه در کنار آنان می باشد.

جلال فارسی در پایان گفت: مسئولین ایرانی هرگز در برابر آمریکا و زیاده خواهی هایش سکوت نکرده اند، زمانی رخ می دهد که برخی ها دل در گرو اندیشه های اومانیستی غرب داشته باشند ولی همواره اکثریت تلاش خود را می کنندتا در همه جوانب خصوص در سطح کلان در برابر بی عدالتیها و حقوق بشر مغایر با روح انسانیت ایستادگی کنند.

1004/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها